Medicin? Hvordan fanden??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2016

Mom2Two

Rettet.

Min søn fik penicillin 10 gange før han kunne få det ned (første gang det lykkedes var i sidste uge). 

Han fik også på et tidspunkt noget forbyggende astma medicin i mikstur og ligemeget hvad vi gjorde var det umuligt at få i ham. På det tidspunkt var han undet 1 år så det har ikke været bevidst fra hans side, det smager bare forfærdeligt! 

Hvad fejler han? Og hvor gammel er han? 

Han er li rundt to, han er født 3 måneder for tidligt, så hans immunforsvar stinker.. Han hsr mellemøresbetændelse, også astmatisk bronkitis, snottet og noget i halsen... Han rager ALT til sig. Han har li haft øjenbetændelse. Storebror er frisk og fejler intet

det er simpelthen bare så svært a gi børn medicin!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2016

serinasmor

Smager det skidt ? 

Serina fik noget der smagte fælt da hun havde lungebetændelse - og kastede op af det ... Lægen gav os rådet at give hende en sodavandsis inden - for det kolde bedøver smagsløgene  

Hun har altid elsket Panodil jr pga den søde smag .. da hun var helt lille gav vi hende det med sprøjte så langt bag i munden som muligt så hun ikke kunne spytte det ud igen -- men jeg ved man kan få stikpiller og det var måske en idé. .

Er han glad for masken eller skal du kæmpe der også ? Her var det en kamp i perioder ... Men så fik hun lov at lege med mundstykket og også give bamsen maske ... Og så var vi konsekvente - medicin skal man have uden diskussion og vi tager de kampe det kræver 

Anmeld Citér

1. marts 2016

Monski

Mom2Two skriver:

Han er li rundt to, han er født 3 måneder for tidligt, så hans immunforsvar stinker.. Han hsr mellemøresbetændelse, også astmatisk bronkitis, snottet og noget i halsen... Han rager ALT til sig. Han har li haft øjenbetændelse. Storebror er frisk og fejler intet

det er simpelthen bare så svært a gi børn medicin!!

Min yngste er også lige fyldt to og har haft lungebetændelse 8 gange på 12 måneder  vi har lige været til tjek på hospitalet og det ser ud til han er vokset fra sit astma.

håber virkelig at han snart får det bedre, det er det værste med syge børn. Man føler sig så magtes løs! 

Anmeld Citér

1. marts 2016

Mor1986

Mom2Two skriver:

hvordan fanden får i medicin i jeres børn?! Min på to NÆGTER! Han nægter så meget, a han spytter det ud, brækker sig og skriger som en i helvede ... Selv hvis jeg blander det op i juice/yugurt/whatever... Hans i forvejen ikke-eksisterende appetit forsvinder fuldstændig... Han ska ha Panodil, mikstur fra apoteket, og hostesaft. Han får maske ovenikøbet... Åh min lille dreng 

Vores datter på 3 tager det bare. Panodil får hun i en lille kop så hun selv kan drikke det. Hun får også noget allergi medicin og det tager hun selv i en engangs sprøjte.

det der ikke smager godt og som hun ikke vil tage, der er vi nødt til at holde hende 

Anmeld Citér

1. marts 2016

Lenchick

Mom2Two skriver:

hvordan fanden får i medicin i jeres børn?! Min på to NÆGTER! Han nægter så meget, a han spytter det ud, brækker sig og skriger som en i helvede ... Selv hvis jeg blander det op i juice/yugurt/whatever... Hans i forvejen ikke-eksisterende appetit forsvinder fuldstændig... Han ska ha Panodil, mikstur fra apoteket, og hostesaft. Han får maske ovenikøbet... Åh min lille dreng 

Min dreng på 20 måneder har epilepsi og får 2 slags medicin. Han får det i kapsler, som vi tømmer ovenpå yoghurt uden problemer. 

Flydende er meget værre, så her gives Panodil som stikpiller. 

Anmeld Citér

1. marts 2016

Mom2Two

Lenchick skriver:

Min dreng på 20 måneder har epilepsi og får 2 slags medicin. Han får det i kapsler, som vi tømmer ovenpå yoghurt uden problemer. 

Flydende er meget værre, så her gives Panodil som stikpiller. 

Han vil ikk spise 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.