Den sværeste dag :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.103 visninger
8 svar
3 synes godt om
1. marts 2016

FrkHS

Om to timer skal jeg scannes på Holbæk sygehus. Det her skulle være den aller lykkeligste dag for os meget længe, hvor vi skulle se hjerteblink på vores lille længeventede vidunder. 1 1/2 år i behandling tog det før vi stod med en positiv test. Det har været et langt sejt slid, og vi var i en blanding af lykke og chok da vi d. 9/2 fik opkaldet om at jeg var gravid. Angsten overtog mig dog mere og mere som dagene gik, og i lørdags var vi til selvkøbt tidlig scanning 6+4. Intet hjerteblink og for lille i forhold til hvad den skulle være.

Så ved godt at scanningen idag giver os det ventede svar. Det blev heller ikke denne gang. 

Den følelse jeg går rundt med lige nu, håber jeg aldrig nogensinde at nogen skal føle. Jeg er knust og håbet er taget fra mig. Det er SÅ mange forsøg vi har været igennem, og tanken om jeg nogensinde bliver gravid igen, borrer i mig.

Ved faktisk ikke rigtig hvad jeg ville med det her indlæg. Havde bare brug for at få luft.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2016

esioul

FrkHS skriver:

Om to timer skal jeg scannes på Holbæk sygehus. Det her skulle være den aller lykkeligste dag for os meget længe, hvor vi skulle se hjerteblink på vores lille længeventede vidunder. 1 1/2 år i behandling tog det før vi stod med en positiv test. Det har været et langt sejt slid, og vi var i en blanding af lykke og chok da vi d. 9/2 fik opkaldet om at jeg var gravid. Angsten overtog mig dog mere og mere som dagene gik, og i lørdags var vi til selvkøbt tidlig scanning 6+4. Intet hjerteblink og for lille i forhold til hvad den skulle være.

Så ved godt at scanningen idag giver os det ventede svar. Det blev heller ikke denne gang. 

Den følelse jeg går rundt med lige nu, håber jeg aldrig nogensinde at nogen skal føle. Jeg er knust og håbet er taget fra mig. Det er SÅ mange forsøg vi har været igennem, og tanken om jeg nogensinde bliver gravid igen, borrer i mig.

Ved faktisk ikke rigtig hvad jeg ville med det her indlæg. Havde bare brug for at få luft.

Det er bare så hårdt

Jeg har selv været turen igennem med behandling. Så et fint hjerteblink, købte en ny scanning uden efter, hvor de meddelte at hjertet var stoppet med at slå. Man føler man ryger ind under alle mulige latterlige procenter for at det går galt. 

Jeg sender dig et stort kram 

Anmeld Citér

1. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Tanker til dig. De mange følelser som vælter rundt i dig lige nu, kan være svære for andre at forstå. Giv dig selv tid og plads 

Anmeld Citér

1. marts 2016

FrkHS

esioul skriver:

Det er bare så hårdt

Jeg har selv været turen igennem med behandling. Så et fint hjerteblink, købte en ny scanning uden efter, hvor de meddelte at hjertet var stoppet med at slå. Man føler man ryger ind under alle mulige latterlige procenter for at det går galt. 

Jeg sender dig et stort kram 

Alt tænkeligt der kan gå galt, er efterhånden gået galt.

På et eller andet tidspunkt kunne det være rart med lidt medgang.

Anmeld Citér

1. marts 2016

esioul

FrkHS skriver:

Hvordan gik det? 

Anmeld Citér

1. marts 2016

FrkHS

Desværre som forventet. To læger scannede og bekræftede den besked vi fik lørdag, så nu bliver det en medicinsk abort i morgen.

Anmeld Citér

1. marts 2016

esioul

FrkHS skriver:

Desværre som forventet. To læger scannede og bekræftede den besked vi fik lørdag, så nu bliver det en medicinsk abort i morgen.

Øv altså. Det er så hårdt 

Krydser for det kommer til at forløbe planmæssigt, så det snart er overstået  Men det tager tid at "komme ovenpå" efter sådan en oplevelse 

Anmeld Citér

1. marts 2016

FrkHS

Håber virkelig også kroppen er samarbejdsvillig i den her forbindelse.

Anmeld Citér

1. marts 2016

Flødebollen

FrkHS skriver:

kram herfra

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.