Argh jeg er ved at blive sindsyg over min ex. Vi har et barn sammen på 6,5 måned som han ser to dage i ugen. Igår mandag var vi så hjemme hos ham som vi plejer. V havde sovet dårligt om natten og havde heller ikk sovet så meget til middag fordi han er små forkølet og næsen driller ham.
Far er selvfølgelig rigtig glad for at se ham og omvendt og der leges og hygges som altid og der bruges meget energi. Efter 1,5 time bliver V mere og mere pylret fordi han er så træt. Far leger videre alligevel og rasler legetøj i hovedet på ham i et forsøg på at aflede hans opmærksom fra trætheden hvilket selvfølgelig resulterer at han kapper over i gråd. Siger til ham at han bliver nødt til at sove men det mener far ikke. 'For vi har jo ikk været der sålænge som vi plejer endnu.'
Beder ham om at give ham overtøj på så han kan komme ud og sove. Det nægter han og bliver i stedet ved med bare at stoppe sutten i munden på ham som han ikk vil have og græder bare om muligt endnu mere.
Det er så frustrerende at han ikk forstår det. I stedet giver han så mig skylden for at han er træt. Han forstår bare ikk at han er små syg og overstimuleret.
Fik ham endelig i barnevognen, men var blevet så overtræt at han ikk kunne finde ro.
Ved ikk hvad jeg ville med det her indlæg. Bare lige rase ud tror jeg. 

Anmeld
Citér