20 år og gravid, bange for reaktion!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2016

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Husk det med a kasse. Det er meget vigtigt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2016

Abracadabra

En del af historien er så åbenbart også, at din kæreste har et stort hashmisbrug. 

Anmeld Citér

19. marts 2016

sille000

Ngp skriver:

Hej dejlige ladies ud i det danske! 

Jeg er som sagt gået hen og blevet gravid med min dejlige kæreste efter 4 år. Vi er meget stabile og går ikke i byen da dette ikke interesserer os.

Vi er begge færdige som salgsassistenter til august og regner meget med at få fuldtids job efter, i de butikker vi er i nu. 

Hele mit dilemma ligger faktisk i at jeg er skide bange for min families reaktion! Min mor har altid sagt at det er dumt at blive gravid tillidt. Man skal først have en uddannelse og sikre sig et fuldtidsjob. Man skal også have en god økonomi, god bolig. 

Jeg har mulighed for at få en større lejlighed hurtigt, da min kæreste har gode kontakter. 

Vi står begge til at have en nettoløn til sammen omkring de 18-20.000 kr. Månedligt. Efter august. Vi har snakket ofte om den dag vi skal have et barn sammen og vi har altid været positive omkring det. 

Jeg er den yngste i min familie 3 storebrødre og en mor og far som er oppe i de 50-60 år. Ingen af mine brødre har selv børn og de er mellem 26-36 år. Så jeg er den første som kommer med et barnebarn. 

Andre som har prøvet at skulle fortælle sin familie at deres eneste datter på en 20 skal være mor og ingen andre i familien har børn eller planer om det.

Jeg føler mig selv klar til at skulle starte min egen familie. Da jeg godt kan lide tanken om at jeg er ung når mit barn vokser op, så er jeg sikker på at jeg har underskud til at lege og hygge om mit barn og give den barndom som jeg ønsker for mit barn.

Vi ved at hans familie vil blive glade, da han altid gerne ville være ung far. Men når jeg ved at min mor og far har det på den måde er jeg bange for at skulle sige at jeg er gravid og ikke ønsker en abort. Sidst jeg blev gravid kan jeg huske at min mor blev sur og har lige siden sagt at man ikke skal være ung mor. 

Hjælp! Jeg føler mig klar, men har verden stædigeste forældre og har aldrig snakket med min brødre om den tanke da vi ikke ses så ofte.

Jeg var 19 og den yngste af mine søskende har 2 store søstre Men mor var meget støttende og min far var gal jeg blev smidt ud hjemmefra fin afvide at hVis jeg skulle have et barn skulle jeg ikk bo hjemme. Idag 9 år senere elsker mine forældre sine børnebørn det gjorde de enlig hurtigt de skulle bare lige vinde sig til at deres lille pige skulle være mor

Anmeld Citér

19. marts 2016

Sedigfor

Jeg var dog ikke 20 men 18 . Min mor tog det meget tungt de første to uger os Faldt det hende bare naturligt ind til sidst (: 

min eks svigermor havde det meget stramt med det, derimod havde min eks svigerfar det sådan det da fint og tillykke og alt det (: 

Anmeld Citér

23. april 2016

KiaKatrine

Ngp skriver:

Hej dejlige ladies ud i det danske! 

Jeg er som sagt gået hen og blevet gravid med min dejlige kæreste efter 4 år. Vi er meget stabile og går ikke i byen da dette ikke interesserer os.

Vi er begge færdige som salgsassistenter til august og regner meget med at få fuldtids job efter, i de butikker vi er i nu. 

Hele mit dilemma ligger faktisk i at jeg er skide bange for min families reaktion! Min mor har altid sagt at det er dumt at blive gravid tillidt. Man skal først have en uddannelse og sikre sig et fuldtidsjob. Man skal også have en god økonomi, god bolig. 

Jeg har mulighed for at få en større lejlighed hurtigt, da min kæreste har gode kontakter. 

Vi står begge til at have en nettoløn til sammen omkring de 18-20.000 kr. Månedligt. Efter august. Vi har snakket ofte om den dag vi skal have et barn sammen og vi har altid været positive omkring det. 

Jeg er den yngste i min familie 3 storebrødre og en mor og far som er oppe i de 50-60 år. Ingen af mine brødre har selv børn og de er mellem 26-36 år. Så jeg er den første som kommer med et barnebarn. 

Andre som har prøvet at skulle fortælle sin familie at deres eneste datter på en 20 skal være mor og ingen andre i familien har børn eller planer om det.

Jeg føler mig selv klar til at skulle starte min egen familie. Da jeg godt kan lide tanken om at jeg er ung når mit barn vokser op, så er jeg sikker på at jeg har underskud til at lege og hygge om mit barn og give den barndom som jeg ønsker for mit barn.

Vi ved at hans familie vil blive glade, da han altid gerne ville være ung far. Men når jeg ved at min mor og far har det på den måde er jeg bange for at skulle sige at jeg er gravid og ikke ønsker en abort. Sidst jeg blev gravid kan jeg huske at min mor blev sur og har lige siden sagt at man ikke skal være ung mor. 

Hjælp! Jeg føler mig klar, men har verden stædigeste forældre og har aldrig snakket med min brødre om den tanke da vi ikke ses så ofte.

Kan udemærket sætte mig ind i din situation, dog var jeg ikke den første, min søster fik sin datter da hun var 24, og min søn kommer 14 mdr efter min søsters datter, men jeg er så kun 17 år da jeg føder ham, og alle var stiktosset 

Holdte ved min beslutning, har dog fundet ny mand og vi har været sammen i knap 3 år nu og har så en datter sammen nu, denne gang var der ingen ting, folk prikkede til os om vi ikke snart skulle igang, så nu har jeg to børn og er lige blevet 22 år og en bonus datter på 7 år 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.