Fuld narkose for spiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.240 visninger
13 svar
1 synes godt om
28. februar 2016

Anonym trådstarter

Da ingen ved vi ønsker barn sammen derfor er jeg anonym

Øvøv vi var ved egen læge for godt 4 uge siden for at få min spiral ud han kunne ikke finde snoren 

Bliver så videresendt til en gynækolog og bliver scannet han kan se den men scanner men kan heller ikke finde den snor tros han scanner han prøver i 20 min lidt ubehagelig men han må opgive.

Så nu bliver jeg kaldt ind påsygehusett hvor jeg skal i fuld narkose for at få den ud øvøv 

Andre der har prøvet dette

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2016

Anonym trådstarter

Er der slet ingen

Anmeld Citér

28. februar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Da ingen ved vi ønsker barn sammen derfor er jeg anonym

Øvøv vi var ved egen læge for godt 4 uge siden for at få min spiral ud han kunne ikke finde snoren 

Bliver så videresendt til en gynækolog og bliver scannet han kan se den men scanner men kan heller ikke finde den snor tros han scanner han prøver i 20 min lidt ubehagelig men han må opgive.

Så nu bliver jeg kaldt ind påsygehusett hvor jeg skal i fuld narkose for at få den ud øvøv 

Andre der har prøvet dette

Har ikke været i fuld narkose for at få fjernet spiral. Det gik nemt og hurtigt da den skulle ud, jeg mærkede det næsten ikke.

Men jeg har været i fuld narkose ifb med at jeg skulle have fjernet mandler. 

- Hvad er det du ønsker erfaringer med? Generelt det med narkosen eller helt specifikt hvad du kan forvente der sker, og om du efterføglende vil have smerter? Det sidst nævnte kan jeg ikke hjælpe med, men jeg kan godt fortælle om hvordan jeg oplevede det med at være i narkose.

Anmeld Citér

12. april 2016

Veps

Kan dere forklare meg va som skjer  fra man kommer til man er ferdig på sykehuset skal skifte spiral i narkose

Anmeld Citér

12. april 2016

SofiaMik

Har prøvet at få fjernet en spiral fra livmoderen, hvor snoren var forsvundet og det gjorde sindssygt ondt under indgrebet, men jeg oplevede ingen eftervirkninger af det. Kunne have ønsket mig fuld narkose

Anmeld Citér

12. april 2016

Veps

Jeg er litt red for narkose

Anmeld Citér

12. april 2016

MamaGulloev

Veps skriver:

Jeg er litt red for narkose

Jeg var også lidt nervøs da jeg skulle i fuld narkose. Lægen på operationsstuen var dog rigtig god til at berolige mig inden, og da jeg så skulle have narkosen skulle jeg bare trække vejret i en maske mens jeg talte til ti. - Og jeg sov inden jeg nåede ti. 

Da jeg vågnede blev jeg pludselig meget panikslagen, og græd og græd, og anede ikke hvor jeg var. Heldigvis var der en rigtig sød sygeplejerske som holdt min hånd og beroligede mig mens jeg rigtig kom til mig selv. Og så fik jeg en is som noget af det første da jeg var faldet lidt ned igen (måske fordi jeg fik fjernet mandler).

Resten af dagen var jeg helt udkørt og sov on/off rigtig meget. Var meget groggy resten af dagen også, men dagen efter var jeg klar i hovedet som normalt, omend temmelig smerteplaget i halsen

Anmeld Citér

12. april 2016

Veps

Va er det første som skjer fra man kommer til man er ferdig. Får man først ei seng  å ligge i

Anmeld Citér

14. april 2016

Veps

Er det noen som kan forklare meg va som skjer  fra man kommer inn på sykehuset til man er ferdig .skal skifte spiral i narkose

Anmeld Citér

14. april 2016

MamaGulloev

Veps skriver:

Er det noen som kan forklare meg va som skjer  fra man kommer inn på sykehuset til man er ferdig .skal skifte spiral i narkose

Først skulle jeg vente i et venteværelse, indtil lægen havde tid til at snakke med mig, og forklare mig lidt om proceduren og de risici der altid er ved fuld narkose. Så fik jeg en seng og skulle skifte til hospitalstøj. Så var der lidt mere ventetid inden jeg blev kørt ned på operationsstuen. Her skulle jeg lægge mig på operationsbordet og fik lagt narkosen. Jeg vågnede i en seng på opvågningsstuen, og lå der indtil jeg kom lidt mere til mig selv og fik spist en is. Derefter blev jeg kørt op på stuen (hvor jeg lå med 4 andre) og skulle blive i mindst 5 timer og skulle spise noget inden jeg måtte komme hjem. (Det med at spise har muligvis været pga jeg blive opereret i halsen, og det var for at sikre at jeg kom i gang med at bruge musklerne i halsen som normalt).

Jeg kender som sagt ikke proceduren ved at få fjernet spiral, men tænker at det med narkosen må være nogenlunde samme procedure.

Nå ja, og derudover måtte jeg ikke være alene de første 24 timer efter opvågning.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.