Man har vel lov at håbe ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
3 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. februar 2016

Waller

Jeg er af natur ret optimistisk.

Nu har vi prøvet at blive gravide i ca. 6 mdr. nu, og af en eller anden grund føler jeg virkelig at det er lykkedes. Havde ægløsning d. 25 (dvs. i torsdags). I går aftes havde jeg lidt optakt til en ordentlig omgang sygdom og rigtig nok så vågnede jeg i dag op med feber, ondt i halsen og i ørene. Og mit optimistiske mig håber lidt på at det måske er et tegn, da jeg har læst at kroppen "beskytter" ægget, og at ens immunforsvr derfor er svækket. Måske skulle jeg bare være optimistisk, men man har jo lov at håbe

Er jeg den eneste som nogen gange er lidt skør?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2016

Rockertand

sole's verden skriver:

Jeg er af natur ret optimistisk.

Nu har vi prøvet at blive gravide i ca. 6 mdr. nu, og af en eller anden grund føler jeg virkelig at det er lykkedes. Havde ægløsning d. 25 (dvs. i torsdags). I går aftes havde jeg lidt optakt til en ordentlig omgang sygdom og rigtig nok så vågnede jeg i dag op med feber, ondt i halsen og i ørene. Og mit optimistiske mig håber lidt på at det måske er et tegn, da jeg har læst at kroppen "beskytter" ægget, og at ens immunforsvr derfor er svækket. Måske skulle jeg bare være optimistisk, men man har jo lov at håbe

Er jeg den eneste som nogen gange er lidt skør?  

Det er da dejligt med noget optimisme, men realistisk set er det et tilfælde, at du har fået de samme sygdomssymptomer som stort set resten af Danmark lige nu.

Hvis teorien holder, at kroppen laver svækket immunforsvar (det er der ikke evidens for), så er det en betingelse, at kroppen ved, at den er gravid, og så langt er du slet ikke nået endnu. Kroppen reagerer ved implantationen, der sker  ca 1 uges tid efter befrugtningen.

Håber det lykkes alligevel, så held og lykke....

Anmeld Citér

27. februar 2016

grinny

Det kan jo være et tilfælde, men begge gange jeg er blevet gravid er jo få dage før testdag syg med influenza - tilfælde 2 gange? Jeg skal ikke kunne sige det 

Anmeld Citér

27. februar 2016

Waller

grinny skriver:

Det kan jo være et tilfælde, men begge gange jeg er blevet gravid er jo få dage før testdag syg med influenza - tilfælde 2 gange? Jeg skal ikke kunne sige det 

Det er nemlig det jeg hører flere sige  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.