Når der bare ikke er mere..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2016

MysteriousAngel

Anonym skriver:

Ja, hvad gør man så?? 

Vi er af forskellige årsager virkelig på spanden lige pt.

Og jeg orker ikke mere.. alle de tanker, negative tanker.. Bekymringer og sten i maven hver gang vi løber tør for noget fra skabene. Vi kan ikke købe mere. End ikke engang en pose havregryn  

Familien har ikke mulighed for at hjælpe.

Jeg har samlet flasker for at då bare lidt. Vi har ikke mere vi kan sælge.. og det jeg har til salg ryger ikke selvom det er billigt..

Undskyld,  skulle bare have luft.. 

Jeg ved heller ikke hvor du bor, men hvis du sender mig en besked og du bor i nærheden har jeg lidt kød. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2016

Bella&Lina

Anonym skriver:

Ja, hvad gør man så?? 

Vi er af forskellige årsager virkelig på spanden lige pt.

Og jeg orker ikke mere.. alle de tanker, negative tanker.. Bekymringer og sten i maven hver gang vi løber tør for noget fra skabene. Vi kan ikke købe mere. End ikke engang en pose havregryn  

Familien har ikke mulighed for at hjælpe.

Jeg har samlet flasker for at då bare lidt. Vi har ikke mere vi kan sælge.. og det jeg har til salg ryger ikke selvom det er billigt..

Undskyld,  skulle bare have luft.. 

Hvis du bor på Sjælland /Nordsjælland /kbh og omegn så har vi nogle tørre ting og lidt fra fryseren i gerne må få. Skriv endelig pb hvis det har interesse. Vi kan sagtens køre det ud til jer eller lignende.  Føler med jer, har selv stået der. Det er ikke sjovt!

Anmeld Citér

18. marts 2016

Anonym trådstarter

Kære alle I, som har skrevet i denne tråd - TAK! 

Både til jer som gav et råd med på vejen, og til jer som tilbød hjælp på mange måder.

Det er rørende at læse, og jeg bliver helt overvældet.

Jeg har ikke haft overskud til at skrive herinde før end nu. Så vi har altså klaret igennem på en eller anden måde. Der er fundet en løsning indtil videre.

God weekend til jer alle  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.