Jeg har det underligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. september 2009

Tikki

Og nej..ha ha jeg er ikke gravid!

Kender I det at drømme noget, hvor følelsen bare sidder der hele dagen?

Jeg havde den slemmeste drøm i nat - jeg drømte, at Malthe var blevet tvangsfjernet. Martin havde passet begge unger og Iza havde skreget. Nogen havde så tilkaldt de sociale myndigheder og så fjernede de Malthe?? Nå, men i hvert fald kom jeg hjem og skulle så direkte hen på det her hjem, han nu boede på. Han stod i sin lift på et bord i en kaffestue. Jeg måtte godt holde ham, men under streng overvågning. Det var simpelthen så forfærdeligt. Jeg prøvede at spørge, hvad vi havde gjort for, at han skulle være her og hvad udsigterne var, men der var helt koldt luft. Det var en yngre pige, der skulle føre tilsyn med mig og hun var så følelseskold - kiggede på klokken hele tiden og var fuldstændig ligeglad. Jeg græd og græd i drømmen og den følelse af afmagt og fortvivlelse sad bare stadig i mig her til morgen, da jeg vågnede.

Det må simpelthen være noget af det mest forfærdelige.

/Jeanette, der selv har arbejdet med en del overvågede besøg inden jeg fik børn....uf, det skal jeg aldrig mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Tynen

Puha, ja det er altså grimt!
Håber du får rystet drømmen af dig i løbet af dagen.

Er du sikker på at du ikke er preg?
Jeg drømte altid de sygeste ting når jeg var

Trine - Der stadig har traume over at jeg spiste Stig engang

Anmeld

24. september 2009

Rasmine

Tynen skriver:

Puha, ja det er altså grimt!
Håber du får rystet drømmen af dig i løbet af dagen.

Er du sikker på at du ikke er preg?
Jeg drømte altid de sygeste ting når jeg var

Trine - Der stadig har traume over at jeg spiste Stig engang

Var det med remoulade eller mayo?

Pyha, kender det med underlige drømme.
Drømte engang jeg havde en affære, med en absolut IKKE attraktiv kollega.
En smule svært at se ham i øjnene dagene efter.

Anmeld

24. september 2009

Helle30

Århh en forfærdelig drøm. kender godt de drømme, der er så virkelige, at man har dem med sig en stor del af næste dag. Jeg havde dem meget i teenageårene og helt vildt meget under mine graviditeter. - Er du nu også heeeelt sikker Jeanette?.

Men jeg har også oplevet, at det har været gode drømme. Det slående er bare, at de har været så virkelige på en måde, så jeg har tænkt, at det må være et tegn om ét eller andet.

- Helle - der bare drømmer om at komme til at sove.

Anmeld

24. september 2009

Tikki

Helle30 skriver:

Århh en forfærdelig drøm. kender godt de drømme, der er så virkelige, at man har dem med sig en stor del af næste dag. Jeg havde dem meget i teenageårene og helt vildt meget under mine graviditeter. - Er du nu også heeeelt sikker Jeanette?.

Men jeg har også oplevet, at det har været gode drømme. Det slående er bare, at de har været så virkelige på en måde, så jeg har tænkt, at det må være et tegn om ét eller andet.

- Helle - der bare drømmer om at komme til at sove.

JA jeg er HELT sikker!  Så vidt jeg er informeret om, så skal man have sex for at blive gravid og det kan jeg ikke huske, hvornår jeg sidst fik....læææænge  siden  (lyder jeg bitter?? he he)

Det er faktisk første gang siden jeg fik Malthe, at jeg kan huske, hvad jeg har drømt og jeg overvejer da lige, hvad den drøm lige skal fortælle mig...tænke tænke...

Anmeld

24. september 2009

Helle30

Hah Jeanette! Det kunne have været MIT indlæg. Så joiner jeg lige; Jeg er med 100% sikkerhed heller ikke gravid.
Og vel er du bitter. Det er jeg selv. - Og jeg gider heller ikke høre ynk fra dem, der bare ikke kan få vippet manden af. - Det kræver jo lissom, at han indtager en position, hvor man får trang til at verfe ham af....

- Helle

Anmeld

24. september 2009

Tikki

Helle30 skriver:

Hah Jeanette! Det kunne have været MIT indlæg. Så joiner jeg lige; Jeg er med 100% sikkerhed heller ikke gravid.
Og vel er du bitter. Det er jeg selv. - Og jeg gider heller ikke høre ynk fra dem, der bare ikke kan få vippet manden af. - Det kræver jo lissom, at han indtager en position, hvor man får trang til at verfe ham af....

- Helle

HA HA ja, jeg synes konkurrencen med dykkerturene er hård pt. Jeg har ellers tabt mig 5 kg nu, men det synes ikke at gøre den store forskel.....kunne være jeg skulle prøve at smile lidt

Anmeld

24. september 2009

Helle30

Jeanette skriver:

HA HA ja, jeg synes konkurrencen med dykkerturene er hård pt. Jeg har ellers tabt mig 5 kg nu, men det synes ikke at gøre den store forskel.....kunne være jeg skulle prøve at smile lidt

Det kunne så også have været mit indlæg - bortset fra at min "hamder" ikke dykker, - hverken hid eller did.

arghhh - nu går jeg sgu i seng, før jeg får hidset mig alvorligt op....

- Helle  - bitter og står ved det!

Anmeld

24. september 2009

Nadi

Nej fy føj da en drøm!! Uf hvor ubehageligt, det er bare så svært at få rystet sådan en følelse af sig, men håber stadig det lykkedes for dig.

Jeg drømte engang at Dennis og min mor havde en affære, jeg kunne slet ikke ta at de snakkede sammen bagefter
Så kan sagtens følge dig i at du har det underligt.

Knus Nadi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.