Av mellemkød hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2016

Fine_007

Mullesmith skriver:

Så er den 1. Uge gået med lille ny baby Felix, faktisk lige præcis her kl.19.25.  Jeg synes dog stadig jeg har pænt ondt og det strammer sådan i skedeåbning og mellemkød når jeg både står og sidder. Det føles også stadig hævet. Hvornår kan jeg regne med at gå normalt og kunne stå op i længere tid?  Har lidt en fornemmelse af at der sidder noget lige i skedeåbningen, ligesom hvis man har en tampon der er på vej ud! Glæder mig bare så meget til at skulle gå tur med barnevognen, det kan jeg slet ikke endnu  har faktisk ikke været uden for en dør i en uge nu.

men god fredag aften allesammen og god weekend 

Jeg bristede ikke under min fødsel, men havde alligevel meget ondt i understellet i 2-3 uger - kunne også først gå tur derefter. Noget koldt mellem benene engang imellem hjalp på det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2016

Mullesmith

Fine_007 skriver:

Jeg bristede ikke under min fødsel, men havde alligevel meget ondt i understellet i 2-3 uger - kunne også først gå tur derefter. Noget koldt mellem benene engang imellem hjalp på det. 

Okay så må jeg prøve at køle det lidt ned når det er værst. Der er jo også kun gået en uge så jeg må tage det helt roligt lidt endnu 

Anmeld Citér

20. februar 2016

snuskesmor

Mullesmith skriver:

Okay så må jeg prøve at køle det lidt ned når det er værst. Der er jo også kun gået en uge så jeg må tage det helt roligt lidt endnu 

Isbind er din ven! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.