hvad synes I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LauraLW skriver:

Igen, super fin kombi, hvor der er en ide med det. Go for it!

- Men lidt overrasket bliver du vel hvis i pludselig skal have en viggo ik? :-)

jo, så bliver jeg godt nok lidt overrasket selvom han da bestemt skal være velkommen... hihi!
Men man ved jo aldrig hvad de kan finde på, de små størrelser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

LauraLW

Caroline86 skriver:

jo, så bliver jeg godt nok lidt overrasket selvom han da bestemt skal være velkommen... hihi!
Men man ved jo aldrig hvad de kan finde på, de små størrelser

Nej, det er jo det... spændende hvad MD siger her om lidt tid.

Herhjemme er vi godt nok også spændte, og der er laaaaaang tid til vores (en hel måned). Hvis ikke de kan se noget, så må vi betale os fra det, for kan altså ikke vente helt til marts med at vide det.

Anmeld

24. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LauraLW skriver:

Nej, det er jo det... spændende hvad MD siger her om lidt tid.

Herhjemme er vi godt nok også spændte, og der er laaaaaang tid til vores (en hel måned). Hvis ikke de kan se noget, så må vi betale os fra det, for kan altså ikke vente helt til marts med at vide det.

ej, kan altså godt forstå I ikke kan vente Jeg var også vildt utålmodig, så jeg skulle jo vide det, så hurtigt jeg overhovedet kunne! haha...
kun 1½ uge til MD og så skal jeg ud og bestille barnevogn, puslekommode, autostol osv bagefter JUBII

Anmeld

24. september 2009

Diana...

Super flot vild med det.

Anmeld

24. september 2009

mor_sabina

Caroline86 skriver:

Om navnet:

Laura Sofia Staal (udtales stål) Colov (ko-lov)

Laura fordi jeg er vild med navnet, Sofia efter min farmor som jeg var meget tæt med (det var også hendes mellemnavn), Staal er Daniels navn og Colov er midt..

knus Caroline, som pludselig i går morges havde både drenge og pigenavn i hovedet..  (Viggo Sebastian Staal Colov)

Sabina Sofia lyder da også meget godt
Nej jeg synes det er nogle rigtig gode navne begge to er helt vild med sammensatte navne og i øvrigt også at der er lidt historie bag
Held og lykke med graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.