hvad synes I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.945 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Om navnet:

Laura Sofia Staal (udtales stål) Colov (ko-lov)

Laura fordi jeg er vild med navnet, Sofia efter min farmor som jeg var meget tæt med (det var også hendes mellemnavn), Staal er Daniels navn og Colov er midt..

knus Caroline, som pludselig i går morges havde både drenge og pigenavn i hovedet..  (Viggo Sebastian Staal Colov)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

Om navnet:

Laura fordi jeg er vild med navnet, Sofia efter min farmor som jeg var meget tæt med (det var også hendes mellemnavn), Staal er Daniels navn og Colov er midt..

knus Caroline, som pludselig i går morges havde både drenge og pigenavn i hovedet..  (Viggo Sebastian Staal Colov)

Super flot navn!

Anmeld

24. september 2009

Vingummien

Caroline86 skriver:

Om navnet:

Rigtig smukt navn, klinger helt vildt godt også

Anmeld

24. september 2009

Ayasmor

Synes det er super flot.. Laura og Sofia klinger også rigtig godt sammen..

Anmeld

24. september 2009

LauraLW

Altså Laura er jo et SMUUUUUUUKT navn :-) Og synes det er en god ide med et navn fra familien, lidt fra dig og lidt fra daniel.

Synes det lyder rigtig fint!

Anmeld

24. september 2009

Moderator

Jeg synes det er rigtig rigtig fint   Meget elegant!

Vi har også snakket om Laura, men jeg har en gammel ven hvis datter hedder det.... men igen, jeg ser ham aldrig ...

Anmeld

24. september 2009

Moderator

tak de damer! jeg er også ret vild med det.... jamen så tror jeg at vi har fundet navn til prinsesse pigen hvad synes I om drengenavnet (hvis nu hun har tillagt sig en tissemand siden sidst )

Viggo (efter min morfar) Sebastian Staal Colov... ved ikke hvor Sebastian kom fra, men det sad pludselig i mit hoved i går morges

Anmeld

24. september 2009

Sweet1978

Perfekt søde - det har i gjort godt

Anmeld

24. september 2009

LouiseNielsen

Syntes pige navnet er sødt......

Får vi en pige skal hun have min farmors fornavn til mellemnavn. Min farmor og jeg var også utrolig tætte, og da hun døde tog jeg også hende navn til mellemnavn, og ønsker at føre det vider i familien.... Ik fordi vi vil bruge det som navn til hende, mere fordi det betyder meget for mig at hun også hedder det. Så her er navnet til vores datter (hvis det bliver en pige) Er: Josefine Vita Søndergaard Larsen.....

Jeg er næsten 100% sikker på jeg venter en pige, så drenge navne er vi ik sikre på endnu, og der er jo også rigeligt med tid til at finde på noget.

Men william, noah og alexander er 3 drenge navne vi lige pt har i tankerne...

Anmeld

24. september 2009

LauraLW

Caroline86 skriver:

tak de damer! jeg er også ret vild med det.... jamen så tror jeg at vi har fundet navn til prinsesse pigen hvad synes I om drengenavnet (hvis nu hun har tillagt sig en tissemand siden sidst )

Viggo (efter min morfar) Sebastian Staal Colov... ved ikke hvor Sebastian kom fra, men det sad pludselig i mit hoved i går morges

Igen, super fin kombi, hvor der er en ide med det. Go for it!

- Men lidt overrasket bliver du vel hvis i pludselig skal have en viggo ik? :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.