Hjemsendelse efter fødsel på Kolding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2016

anjo01

Fandt det her, men synes nu heller ikke at 24 timer lyder af meget! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2016

Anja82

anjo01 skriver:

Har hørt fra flere at man bliver sendt hjem efter 4 timer grundet besparelser! :/ må hellere høre jm næste gang! 

Det gør man nu på Herning sygehus og så har de et jordemor mobilteam som så kommer hjem til en, men hvor meget og hvor lidt ved jeg ikke.. Men jeg ved at jeg er glad for at jeg ikke blev sendt hjem på dag 1 eller 2 ved barn nummer 1

Anmeld Citér

19. februar 2016

nebbe

Har født i Kolding.

Reglen der er, at du føder ambulant og skal hjem inden for 6 timer også som færstegangsfødende. 

Det blev vi informeret om ved jordemoder og det skulle du også gerne få at vide.

Men altså hvis barnet ikke spiser ( vores tilfælde) eller der på nogen måde er komplikationer smider de dig jo ikke hjem. 

Anmeld Citér

19. februar 2016

gokkelok

anjo01 skriver:

Men du fik et valg om du ville blive eller hjem?

jeg vil nemlig meget gerne have amningen op at køre først

Ja, hun kom og sagde, "jeg regner med at i gerne vil hjem, men hvis ikke kan i få lov til at komme over på patienthotellet, men der er ikke noget fast personale" 

vi bor 15 min fra sygehuset, så vi kunne nemt komme ind igen. Amningen kørte, ellers må de ikke sende hjem, så bare rolig 

Anmeld Citér

19. februar 2016

anjo01

gokkelok skriver:

Ja, hun kom og sagde, "jeg regner med at i gerne vil hjem, men hvis ikke kan i få lov til at komme over på patienthotellet, men der er ikke noget fast personale" 

vi bor 15 min fra sygehuset, så vi kunne nemt komme ind igen. Amningen kørte, ellers må de ikke sende hjem, så bare rolig 

Hvornår fødte du? 

Vi bor 35-40 min fra hospitalet. 

Anmeld Citér

20. februar 2016

gokkelok

anjo01 skriver:

Hvornår fødte du? 

Vi bor 35-40 min fra hospitalet. 

I 2012 og 2015, begge gange kl 2 om natten. 

Min første datter sov de første 24 timer, så det var faktisk rigtig dejligt at jeg kunne være hjemme og sove i sin egen seng.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.