i drømmen kommende mor skriver:
Jeg har nogen tanker, som jeg håber er i orden jeg deler med jer..
Der er chance for jeg er gravid, havde ægløsning mandag i sidste uge og det benyttet vi os selvfølgelig af.
Min cyklus er normal 28 dage, altså lige min sidste gang, hvor der for alleeførste gang, gik kuk i det, og der 39 dage, mulig årsag, var muligligvis et æg der blev afvis af min krop.
Ægløsning faldt som altid 15 dage efter mens.
Mens kan altså falde fra søndag d 21.2 men jeg kan jo ikke vide om den venter,også kommer 2.3 - alle omstædigheder er det jo for tidligt at teste, og vi vil endelig også gerne vente til vi komme hjem fra ferie, midt marts.
Og det er her mit problem er, for blev dårlig i går, ondt i halsen, feber og har hostet lunger det meste af natten, min temp.tur sagde 38.9 i morges, hvilket jo er tydeligt feber..
Hvordan skal jeg forholde mig, det er jo sikkert bare influenza, og ingen ved jo om jeg er gravid, men bør jeg kontakte lægen i morgen? Er ikke typen der reder til læge i tide og utide er normalt rask. Har jo ikke været gravid før, så tænker bare som der er forholdsregler man skal tage..?
Hej.
Jeg er selv i sammen situation som dig. Jeg blev dog insemineret søndag d.7 og skal teste på søndag.
Jeg fik influenza søndag aften og ringede til klinikken igår. Og de sagde jeg at ikke måtte få for høj feber. Så hvis min temp kommer over 38.5 så skal jeg tage pamol. (1 gram max x 4 dagligt.)
Influenza som sådan skulle ikke have nogen effekt på fosteret... men det kunne den høje feber have. Så snup noget pamol hvis du har høj feber