Depression er en forbandet sygdom......................og du beskriver den så fint. Det du også beskriver er muligvis angst. Nogle lykkepiller kan give angst...................desværre. Men der findes så mange forskellige slags antidepressiva, så måske skulle du prøve med nogle andre slags. For du kan jo ikke leve sådan, som du gør nu, vel???
Jeg er selv i livslang behandling med antidepressiva, da jeg har haft to moderate til svære depressioner. Det med ikke at kunne orientere sig og gå i "sort" bare ved at handle ind, kender jeg kun alt for godt, og det med ikke at kunne overskue selv simple hverdagsting. Men jeg er nu velbehandlet, og har det godt. Men jeg vil altid være bange for at ryge i det "sorte hul" igen, det er et sandt mareridt. Jeg ved at der ikke findes en psykiater på bornholm, men synes umiddelbart at det lyder til at du kunne have gavn af samtaler hos sådan en. Det er jo også en speciallæge opgave at medicinere depressioner.
Jeg håber at du har et netværk, der kan bruges.......................for det er så vigtigt, nu hvor du er alene med jeres barn i hverdagene.
Mange knus Mette
Anmeld