Jaaaah jeg har født

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Stort tillykke med den lækre fyr��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2016

Rockertand

Mullesmith skriver:

Kl.19.25 d.12/2 kom han endelig med en kamp vægt på 4590g og 55cm. Det hele gik ligepludselig rigtig stærkt efter vedroppet var lagt og en mislykket epidural der kun virkede i den ene side af kroppen. På en time var jeg gået fra 2cm til 9 og det begyndte virkelig at presse på, 25min senere var han ude  nu er vi kommet hjem og jeg har fået et varmt bad. Godnat herfra 

Stort tIllykke!!

Hvor er det dejligt, at du fødte naturligt, superseje kvinde 

Anmeld Citér

13. februar 2016

Yoggibear

Stort tillykke

Anmeld Citér

13. februar 2016

Mullesmith

Tak allesammen, det gik super godt og hurtigt efter der var lagt vedrop. Har fået et par sting men ellers er alt i den fineste orden, tog hjem 5 timer efter fødslen  nu nyder vi bare hvert minut herhjemme og storebrødrende er tilpasse og glade. Haft besøg at mostre, onkler og bedsteforældre idag, der bare var så begejstret for at se det lille nye medlem af familien, nu skal vi hvile og lade op til melodi grandprix aften  

Anmeld Citér

13. februar 2016

Isabella_mor

TILLYKKE 

Anmeld Citér

13. februar 2016

Krussedulle

Mullesmith skriver:

Kl.19.25 d.12/2 kom han endelig med en kamp vægt på 4590g og 55cm. Det hele gik ligepludselig rigtig stærkt efter vedroppet var lagt og en mislykket epidural der kun virkede i den ene side af kroppen. På en time var jeg gået fra 2cm til 9 og det begyndte virkelig at presse på, 25min senere var han ude  nu er vi kommet hjem og jeg har fået et varmt bad. Godnat herfra 

Årh nej hvor er han skøn  stort tillykke med ham!

Anmeld Citér

14. februar 2016

M (:

Mullesmith skriver:

Stort tillykke! Håber du fik din drømmefødsel "trods" hans flotte vægt. (:

Anmeld Citér

14. februar 2016

Mullesmith

M (: skriver:

Stort tillykke! Håber du fik din drømmefødsel "trods" hans flotte vægt. (:

Helt sikkert en drømmefødsel med baby der kom direkte op på maven efter han var født. Fantastisk øjeblik som jeg aldrig glemmer  tak 

Anmeld Citér

14. februar 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med ham

Anmeld Citér

14. februar 2016

Mor til F

Mullesmith skriver:

Stort tillykke med ham  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.