Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kl.19.25 d.12/2 kom han endelig med en kamp vægt på 4590g og 55cm. Det hele gik ligepludselig rigtig stærkt efter vedroppet var lagt og en mislykket epidural der kun virkede i den ene side af kroppen. På en time var jeg gået fra 2cm til 9 og det begyndte virkelig at presse på, 25min senere var han ude nu er vi kommet hjem og jeg har fået et varmt bad. Godnat herfra
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KÆMPE stort tillykke med den meget lækre fyr!!! Hvor ser han bare skøn ud!!! Håber alt forløb godt!!!
Hvor dejligt!! Kæmpe tillykke med ham!
Mullesmith skriver: Kl.19.25 d.12/2 kom han endelig med en kamp vægt på 4590g og 55cm. Det hele gik ligepludselig rigtig stærkt efter vedroppet var lagt og en mislykket epidural der kun virkede i den ene side af kroppen. På en time var jeg gået fra 2cm til 9 og det begyndte virkelig at presse på, 25min senere var han ude nu er vi kommet hjem og jeg har fået et varmt bad. Godnat herfra
Han var da en basse
Håber alt gik godt og du selv følte du var med under forløbet
Nyd ham nu mens han er helt lille - de bliver jo hurtigt store
Stort tillykke Sikke en stor dejlig lille basse Skide godt klaret
Tillykke sådan skal en baby se ud samme størrelse som mine de er så lækre med medfødte elastikker
Kæmpe stort tillykke
håber at I alle har det godt og at fødslen var en god oplevelse
sikke en dejlig lille skønhed!!!!
Tillykke det lyder som en rigtig god oplevelse og hvor er han sød
Tillykke og hvor er han bare smuk
Må jeg få en så hurtig fødsel som dig næste gang .
Og stort tillykke!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128