Jaaaah jeg har født

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.700 visninger
21 svar
69 synes godt om
13. februar 2016

Mullesmith

Kl.19.25 d.12/2 kom han endelig med en kamp vægt på 4590g og 55cm. Det hele gik ligepludselig rigtig stærkt efter vedroppet var lagt og en mislykket epidural der kun virkede i den ene side af kroppen. På en time var jeg gået fra 2cm til 9 og det begyndte virkelig at presse på, 25min senere var han ude  nu er vi kommet hjem og jeg har fået et varmt bad. Godnat herfra 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2016

L-Mortil3

KÆMPE stort tillykke med den meget lækre fyr!!! Hvor ser han bare skøn ud!!! Håber alt forløb godt!!!

Anmeld Citér

13. februar 2016

Loa

Hvor dejligt!! Kæmpe tillykke med ham!

Anmeld Citér

13. februar 2016

serinasmor

Mullesmith skriver:

Kl.19.25 d.12/2 kom han endelig med en kamp vægt på 4590g og 55cm. Det hele gik ligepludselig rigtig stærkt efter vedroppet var lagt og en mislykket epidural der kun virkede i den ene side af kroppen. På en time var jeg gået fra 2cm til 9 og det begyndte virkelig at presse på, 25min senere var han ude  nu er vi kommet hjem og jeg har fået et varmt bad. Godnat herfra 

Han var da en basse 

Håber alt gik godt og du selv følte du var med under forløbet  

Nyd ham nu mens han er helt lille - de bliver jo hurtigt store 

Anmeld Citér

13. februar 2016

SandraXOXO

Stort tillykke  Sikke en stor dejlig lille basse  Skide godt klaret 

Anmeld Citér

13. februar 2016

lineog4

Tillykke sådan skal en baby se ud  samme størrelse som mine de er så lækre med medfødte elastikker 

Anmeld Citér

13. februar 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Mullesmith skriver:

Kæmpe stort tillykke

håber at I alle har det godt og at fødslen var en god oplevelse

sikke en dejlig lille skønhed!!!!

Anmeld Citér

13. februar 2016

God-mor

Mullesmith skriver:

Tillykke det lyder som en rigtig god oplevelse og hvor er han sød

Anmeld Citér

13. februar 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Tillykke og hvor er han bare smuk 

Anmeld Citér

13. februar 2016

Sedigfor

Må jeg få en så hurtig fødsel som dig næste gang ��. 

Og stort tillykke! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.