Lad mig sove til følelserne er til at holde ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2016

Yoggibear

Mor8320 skriver:

Tak yoggibear. Intet hjælper på følelserne lige nu. Modløshed, fortvivlelse og ked-af-det-hed fylder lige nu. Hvis bare der fandtes en garanti på at nr. 3 nok skal komme.

Så lidt. 

Nej intet hjælper på følelserne lige nu og sikkert et stykke tid frem. Jeg kende godt følelsen af at have lyst til at sove indtil man er oven på igen. 

Modløsheden, uretfærdigheder og uvisheden fylder meget. Mit råd er at give dig lov til at have det sådan i den tid det tager. Brug dit netværk og snak med din kæreste om den sorg i deler.

det var hårdt her også og vi havde svært ved at rumme os selv eller hinanden. Sorgen avlede flere problemer som næste synes uoverkommelige. Vi har snakket om det sammen og grædt sammen. Jeg har lært at se tingene fra en anden vinkel og valgte at snakke med en psykolog til sidst. Det har hjulpet mig meget men også mit netværk. 

Jeg håber du lytter til dig og giver sorgen plads, for det er jo en stor sorg st miste. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2016

brevkassen-35510

Stor medfølelse herfra. Jeg kan desværre kende dine følelser alt for godt. Jeg skal have en medicinsk abort på tirsdag grundet MA. Det er svært med børn i huset. Jeg har sagt til min søn, at mor og far er kede af det og vi skal passe ekstra godt på hinanden. 

Knus og kram og ønsker om at vi begge snart får vores 3'er

Anmeld Citér

17. februar 2016

Mo9ca

brevkassen-35510 skriver:

Stor medfølelse herfra. Jeg kan desværre kende dine følelser alt for godt. Jeg skal have en medicinsk abort på tirsdag grundet MA. Det er svært med børn i huset. Jeg har sagt til min søn, at mor og far er kede af det og vi skal passe ekstra godt på hinanden. 

Knus og kram og ønsker om at vi begge snart får vores 3'er

Jeg har det så skidt med din situation søde dig. Hvis jeg kunne give dig en garanti for en sund og velskabt 3er, ville jeg gøre det med det samme. Jeg håber for os begge at vi kommer til at stå med den lækreste lille baby i nær fremtid. Det fortjener vi

Knus M

Anmeld Citér

25. februar 2016

brevkassen-35510

Mor8320 skriver:

Jeg har det så skidt med din situation søde dig. Hvis jeg kunne give dig en garanti for en sund og velskabt 3er, ville jeg gøre det med det samme. Jeg håber for os begge at vi kommer til at stå med den lækreste lille baby i nær fremtid. Det fortjener vi

Knus M

❤️❤️❤️ I lige måde jeg sender babystøv afsted til dig ������

Anmeld Citér

25. februar 2016

Mo9ca

❤️❤️❤️ I lige måde jeg sender babystøv afsted til dig ������

Tusind tak for det. Hvad er status hos dig?

Anmeld Citér

25. februar 2016

brevkassen-35510

Det er desværre at jeg her en uge efter indgrebet har fået smerter i underlivet og en del blødning i går - som dog er aftaget. Har talt med diverse læger som siger det er helt normalt, men jeg gider det bare slet ikke. Vil bare gerne igang med at blive gravid!!!

Gider ihvertfald ikke vente til næste cyklus med at prøve. Så snart blødning/smerter er helt væk, så går vi i gang!

hvordan går det hos dig?

Anmeld Citér

25. februar 2016

Mo9ca

Det er desværre at jeg her en uge efter indgrebet har fået smerter i underlivet og en del blødning i går - som dog er aftaget. Har talt med diverse læger som siger det er helt normalt, men jeg gider det bare slet ikke. Vil bare gerne igang med at blive gravid!!!

Gider ihvertfald ikke vente til næste cyklus med at prøve. Så snart blødning/smerter er helt væk, så går vi i gang!

hvordan går det hos dig?

Jeg havde det fuldstændig som dig da jeg fik min første sa. Det skulle bare bløde færdig så vi kunne komme igang igen. 

Det lyder som en god plan bare at dyrke en masse horisontal gymnastik. 

Siden besøget inde på Skejby har jeg befundet mig i ingenmandsland. Jeg ved ikke om jeg er købt el. solgt. Det får jeg at vide på mandag når jeg skal til den næste skanning. Det er lidt underligt at intet er afklaret endnu. Så det bliver godt at få noget afslutning eller bare noget at forholde mig til. Håber selvfølgelig den lille er vokset som den skal, så jeg kan slappe mentalt af. 

Knus M

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.