Lad mig sove til følelserne er til at holde ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.723 visninger
16 svar
2 synes godt om
12. februar 2016

Mo9ca

Endnu engang er det gået galt��

Og denne gang er det en mulig GUL. Jeg har fået taget blodprøve i dag og så skal jeg have taget en på mandag igen for at se om hCG tallet daler eller stiger. Hvis det er steget er det næsten sikkert at det er en GUL da der intet var i min livmoder i dag. Jeg skulle være 7+0 og der var nada derinde. 

Har bare lyst til at lægge mig til at sove og så først vågne når følelserne er bare lidt mere til at holde ud. Er bund ulykkelig og har intet overskud. Samtidig skal vores to børn ikke mærke at mor og far er ulykkelige.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2016

Bonete

Du får et stort kram herfra 

jeg er os ret sikkert på vi har mistet igen  efter en MA d 15 dec, venter på indkaldelse til scanning, men er begyndt at bløde igen idag  

håber ikke det er en GUL for dig

Anmeld Citér

12. februar 2016

Lisbeth1985

Det gør mig ondt!

Anmeld Citér

12. februar 2016

Babydreams

Når du skriver der intet er, var der så heller ikke en fostersæk?

under alle omstændigheder gør det mig ondt 

Anmeld Citér

13. februar 2016

Mo9ca

Rikke Rasmussen skriver:

Når du skriver der intet er, var der så heller ikke en fostersæk?

under alle omstændigheder gør det mig ondt 

Nej, intet kunne ses på skærmen. Kun en tom livmoder

Anmeld Citér

13. februar 2016

Mo9ca

3. Gange. Det er slet ikke til at bære

Kan det dog for fanden ikke bare bløde så vi kan komme videre. Troede virkelig på det ville lykkes denne gang. Kæresten var/er også chokeret. Han havde havde overhovedet ikke tænkt, at det heller ikke ville lykkes denne gang.

Anmeld Citér

13. februar 2016

hautecouture

Det gør mig virkelig ondt. 

Men det er ikke nødvendigt at skjule noget for jeres børn synes jeg. Det er okay når mor og far viser følelser - I er dog trods alt mennesker - og sæt hellere ord på det, end at prøve at skjule I er kede af det. Børnene vil kunne mærke det alligevel.  Alt det bedste herfra 

Anmeld Citér

13. februar 2016

Yoggibear

Åhhhh du godeste, åh nej. 

Hjeg undrede mig også en smule at du ikke havde svaret efter al den korrespondence men nu forstår. 

Hvor er jeg dog inderligt ked af det på dine/ jeres vegne. Hvor er det bare uretfærdigt. Jeg håber ikke at det er en GUL. HviS det er skal du være velkommen til st skrive PB til mig. Jeg har jo været der.

masser af kram til dig. Xx

Anmeld Citér

13. februar 2016

Mo9ca

hautecouture skriver:

Det gør mig virkelig ondt. 

Men det er ikke nødvendigt at skjule noget for jeres børn synes jeg. Det er okay når mor og far viser følelser - I er dog trods alt mennesker - og sæt hellere ord på det, end at prøve at skjule I er kede af det. Børnene vil kunne mærke det alligevel.  Alt det bedste herfra 

De er for store til at blive involveret i det. Det ville muligvis være noget de ville gå videre med i skolen, og det er deres far og jeg ikke interesseret i. Det er ikke noget der skal ud i vores omgangskreds.

Anmeld Citér

13. februar 2016

Mo9ca

Yoggibear skriver:

Åhhhh du godeste, åh nej. 

Hjeg undrede mig også en smule at du ikke havde svaret efter al den korrespondence men nu forstår. 

Hvor er jeg dog inderligt ked af det på dine/ jeres vegne. Hvor er det bare uretfærdigt. Jeg håber ikke at det er en GUL. HviS det er skal du være velkommen til st skrive PB til mig. Jeg har jo været der.

masser af kram til dig. Xx

Tak yoggibear. Intet hjælper på følelserne lige nu. Modløshed, fortvivlelse og ked-af-det-hed fylder lige nu. Hvis bare der fandtes en garanti på at nr. 3 nok skal komme.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.