Overtøj lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2016

FruStolpe

Vores den store på 5 bestemmer selv. Lige nu er hun ude i Vinterjakke og termobukser  

Men hun bruger klart mest termo regntøj i den her tid hvor det er meget våd.  Men som sagt, hun mærker selv efter hvor meget tøj der er nødvendig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2016

Tiggi

Afhænger jo meget af barnets alder og hvad de skal Min datter kan endnu ikke gå, men når du går ned til dagplejen i klapvognen har hun termobukser og jakke på, men ved at det svinger om vores dagplejemor bruger flyverdragten eller termobukser + jakke, men hun sidder jo også bare i en barnevogn hvor der også er tæpper .

Når hun bare ligger og sover ude i sin voksi(Duniduo) så har hun bare normalt tøj på eller måske lige en trøje over da hun tit ikke vil have armene under dynen..... Så ja svinger en del . Hvis hun skulle ud i længere tid og sidde på jorden ville jeg klart sige flyverdragt (også før det kom sne i dag) men hvis det bare er 10-20 minutter tænker jeg at termo må være fint . (Synes så næsten også vores termobukser er lige så tykke som flyverdragten) 

Anmeld Citér

13. februar 2016

Benjamins'mor

MummiT skriver:

Jeps, den har været oppe 1000 gange før! men nu kommer den lige igen

Hvad giver I jeres unger på af overtøj? Jeg tænker lidt om det er ved at være varmt nok til at flyverdragten kan erstattes af vinterjakke+termobukser? Eller hvornår er det det?

De får begge flyverdragt, vinterstøvler og hue på, frem og tilbage til bh/vs og hvis vi skal noget der tager længere tid.

Hvis vi bare skal køre ned og handle og hjem igen så får de vinterjakke, hue og vinterstøvler på. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.