Overtøj lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

942 visninger
12 svar
4 synes godt om
12. februar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeps, den har været oppe 1000 gange før! men nu kommer den lige igen

Hvad giver I jeres unger på af overtøj? Jeg tænker lidt om det er ved at være varmt nok til at flyverdragten kan erstattes af vinterjakke+termobukser? Eller hvornår er det det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2016

Mom2Two

Mine er 2 og 3, de har flyverdragter og elefanthuer på, vinterstøvler og feks idag også vanter

Anmeld Citér

12. februar 2016

De3Guldklumper

De store på 8 og 6 regulere selv og har haft termobukser og vinterjakke på i dag. Den lille på 2 har haft flyverdragt, hue, vanter og termostøvler på. 

Tænker det vare lidt endnu inden flyverdragten bliver pakket væk. 

Anmeld Citér

12. februar 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
MummiT skriver:

Hvad giver I jeres unger på af overtøj? Jeg tænker lidt om det er ved at være varmt nok til at flyverdragten kan erstattes af vinterjakke+termobukser? Eller hvornår er det det?

Herhjemme giver vi flyverdragt på når vi er ude i lang tid af gangen og med leg hvot hun sidder, kravler, ligger og lignende. 

Ellers er det bare vinterjakken. 

Jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle være muligt at bruge det andet. Det har dog været lidt rigeligt koldt i dag synes jeg .

Du kan jo altid prøve og så mærke efter noget tid. 

Anmeld Citér

12. februar 2016

Clisolka

Flyverdragten og elefanthuen kommer ikke af endnu, men vi har ingen bil, så det er gåtur hver gang vi skal handle :-) Er det en kortere tur, så kan vinterjakken godt gå an, men en dag i børnehaven udenfor hele dagen? Ikke endnu

Anmeld Citér

12. februar 2016

MinPrins

Flyverdragt, vinterstøvler, hue og handsker  jeg synes det er alt for koldt til jakke og bukser endnu...

Anmeld Citér

12. februar 2016

ung-mor-2014

MummiT skriver:

Vinterjakke, elefanthue og vanter, typisk når vi går med barnevognen som hun sidder i fordi så pakker jeg hendes ben ind i dynen og inden problemer med varme, kun lidt røde kinder

men hvis vi skulle bruge klapvognen i dag f.eks så havde jeg taget flyverdragten, på trods vi har en god varm kørepose og en anden kørepose ud over til klapvognen, så jeg går meget efter hvordan vejret er og om det er klapvognen eller barnevognen

Anmeld Citér

13. februar 2016

Muffinmus

Her er reglen minimum 10 grader før vi ikke snakker skitøj/flyverdragt. 

Og termojakken kommer frem.omkring de 15 grader...

Så ja, jeg synes ikke lige termotøj er aktuelt nu.

Anmeld Citér

13. februar 2016

Anja82

Selvom det kan virke for varmt til flyverdragt, så er det fortsat meget koldt at sidde i sandkassen, så jeg ville ikke tage den af endnu... Er man på gåtur, kan man jo vurdere om end barn koger meget når man kommer hjem - evt skal der en tyndere hue til, måske termobukser og vinterjakke, men i dp og bh ville jeg ikke slippe den..

Anmeld Citér

13. februar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Tak for jeres svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.