Satser og melder mig på holdet ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2016

Risse

Yoggibear skriver:

Ja, super irriterende. 

Hvor lækkert at I kan arve. Jeg er ikke sikker på vi kan arve noget rigtigt. Jeg er den første i min fars klan og den yngste på min mors er  11. Men hvis vi kan arve noget så må det nok være mest til en pige. Jeg har dog forskellige ting fra min egen barndom som kan bruges; en cardigan, en trøje og en kilt. Har du noget fra egen barndom? Ja, det kan jeg godt høre. Synes dog også det er sådan det er sådan det skal være. Man skal da bare være glad for at man overhovedet får lov til sådan et privilegium. Tror man er specielt bevidst om det , når man nu har vært det igennem vi har?!. Blev også helt harm her forleden da jeg så i nyhederne at det blev diskuteret om man skulle have lov til at slå den en tvilling ihjel hvis man kun ønskede sig et. Det er jo sygt, hvis du spørger mig.  

Ja, det er lidt sjovt. Som dig er det dog fuldstændigt  underordnet. Åh kan mærke din glæde igennem skærmen. Hvor er det pragtfuldt.  Jeg satser på din fornemmelse er rigtig. 

Hihi ja vi ved det nu. Det er som jeg fornemmede en pige. Kæresten er så henrykt. Han render rundt og siger " Jeg skal have en datter"

du skal ikke undskylde. Det har jeg ikke bidt mærke i. Jrg forsøger at slå lærerrollen fra når jeg ikke er på arbejde. Jeg er heller ikke gode venner me komman tak for komplimentet.  Hjemkundskab er fantastisk. De elsker det. De elsker at kunne fremstille det og bliver stolte når de får skabt noget. De var mega stolte og overraskede da de havde lært at lave hjemmelavet kagecreme. 

Jeg har aldrig haft dét så.... Jeg synes det er dejligt at du alligevel fortsætter men kender godt det med teorien der overskygge alting. Er dog ikke altid sådan at man ikke er vild med alle aspekter af ens studie!? Syne sig i hvert fald jeg hører tit. 

Jeg kender ingen der hedder det, Magne altså, men synes bar det er så fint. Ja m pigenavnene er forskellige hvilket Tror jeg afspejler aspekter i os begge. Vi har begge det fine, Aurora og det rå som i Ronja. Selvom vi ved det eer en pige har vi endnu ikke fundet ud af hvilket et det skal være. Det skifter lidt. Ej da de er da også fine. Frej synes jeg også er fint, men min søster og kusine hedder Freja så det ville lidt for tæt. Så bliver det jo nok en Frej for jer. Pigenavne er så søde. Havde faktisk en rigtig sød elev sidste år der hed Feline. Det er første gang je ghar hørt det. 

Lidt arver vi i hvert fald, men når man så sidder og kigger tingene igennem kan jeg mærke jeg får den der vilde lyst til bare at droppe det hele og købe alt ting selv. Ved ikke om det giver mening? Mit barn, mig der bestemmer agtigt  Der er en masse gode ting, og vi er rigtig glade for eks. kravlegården. Men så er der sådan noget som tøj, hvor at det jo er rigtig sødt, men jeg bare får den der følelse af at være blevet snydt for fornøjelsen i selv at vælge og at det måske ikke passer så meget til de forestillinger jeg havde i hovedet til mit eget barn. Og nej, der er vist ikke gemt noget fra min barndom andet end min forfærdelige dåbskjole der er syet af min mors brudekjole og er brugt til både min bror og nu også kusine. Men nu må vi se, det er jo slet ikke sikkert at det bliver relevant, hvis vi får en søn, og vi gemmer det hele uanset hvad  

Her er vi også de første på begge sider, men min onkel og tante fik lige pludselig en surprise baby som overhalede mig indenom og i dag er snart 2 1/2 år 

Ja jeg giver dig ret i at det er sygt - ikke hvis den ene er syg og jeg ved at det vist er ok lovligt ved trillingegraviditeter, da det kan være farligt for både mor og børn, så der er det nok mere forståeligt men stadig forfærdeligt. Men man bør sgu kunne tage et ansvar når det 'kun' drejer sig om to!

Hahaha min fornemmelse er efterhånden ved at være helt væk! Drømte i nat at jeg ville have en skanning NU! fordi jeg var bange for at noget var galt. Det var der heldigvis ikke og så den smukkeste baby, hvor der også blev snakket om køn, men fik vist bare ikke at vide hvad det var? Pisse irriterende og alligevel ret fantastisk med de drømme  2 uger er der efterhånden kun til, og kan mærke at jeg er ved at blive godt utålmodig selvom påsken er travl og nok skal gå hurtigt 

Hjemmelavet kagecreme er altså også bare vildt godt! men i fik vel noget til den? 

Jeg synes at mit studie er super fedt og glæder mig virkelig til at komme ud og lære fra mig, for jeg ved at det er der jeg virkelig kommer til at brillere! MEN der er godt nok også nogle lede fag i mellem som jeg godt kunne have undværet - ikke mindst på eksamensbeviset! 

Jeg kender heller ingen der hedder Magne, men synes bare tit at navnet har været oppe i de der navne-tråde? 

Men ja det er to meget forskellige men smukke navne! Mine forældre gjorde det at hvis jeg var lyshåret skulle jeg hedde Camilla og hvis jeg var mørkhåret skulle jeg hedde Maria. Kom ud med helt sort hår, så det var lige til højrebenet og heldigt for min onkel og tante der lige havde fået en søn men som inderligt ønskede at den næste ville blive en pige der skulle hedde Camilla. Hende fik de - og hun er lyshåret  Lidt sjovt, men jeg tænker virkelig en Aurora som lyshåret og en Ronja som mørkhåret, måske det var en strategi for jer også?  

Freja er også super sødt og søster til Frej ifølge mytologien. Men Freja var også det mest populære navn på den seneste liste mener jeg, og det er jo forståeligt nok! Men tror også at der er mange som tænker som dig at det kommer for tæt på Freja, hvis man allerede har sådan en tæt på

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.