Yoggibear skriver:
Det er helt i orden. Det kan være at det har du. Jeg har et par gange oplevet at den ikke er gået igennem. Kender godt følelsen.
Hehe. Hvor sjovt. Kan godt forstå arvefordelen. Det er en dyr fornøjelse at anskaffe sig udstyr. Jeg har lige været på lagerudsalg i dag og købt lidt. Fik da sparret en dl penge. Da hele processen startede ville jeg helst have en dreng og kæresten en pige. Men efterhånden som problemerne ophobede sig ønskede jeg mig bare et sundt og raskt barn.
Det er stadig det der er højst på listen. Kæreste har drømt det blev en dreng. Jeg tror det er en pige og hvad det er baseret på er måske lidt vagt. Det er bare det der føles rigtigt. Vi har slet ikke snakket konkret om drengenavne. Vi har dog fundet frem til to pigenavne det står mellem. Jeg jar også et mellemnavn klar til pige. Jeg har haft to drømme som involverde baby og køn. Den ene var en ekspedient der prøvede at prakke os en masse drengetøj på nakken og det blev jeg sur over. Det var jo ikke bestemt endnu og det føltes forkert. Den næste var forleden som egentlig handlede om noget helt andet. Kort fortalt havde vi to børn, en dreng og en pige. Pigen var ældst. Såååå ja. Min søster er deadset på at det bliver en dreng, så vi har væddet hvem der har ret. Taberen giver middag
vi har snydt lidt. Vi har booket en privatscanning i morgen, da jeg har haft brug for at se at den har det ok og der er stadig en måned til MD. Vi tænkte i samme omgang kunne vi få svar på køn. Er spændt
.
Ej hvor dejligt med forkælelse fra mor. Det var da en sød tanke. 

Jeg er uddannet dansklærer for de små og engelsk generelt. I den virkelige verden hænger idealer og virkelighed ikke altid sammen og derfor underviser man også i andre ting. Jeg underviser pt i kristendom, hjemkundskab og engelsk i hhv. Jeg har en 4,5, to 6 og en 8 special ( generelle indlæringsvanskeligheder). Efter påske skifter det dog og jeg afgiver min 4,5 og en af mine 6 kl. Det ender med jeg har en 6,7 og en 8 special i hhv. Engelsk, dansk og hjemkundskab. Jeg er relativt nyuddannet så der er udfordringer. Det lyder spændende med historie samfundsfag. Min kærest underviser i samfundsfag i skolen og har yderligere et ret populært økonomihold. Samfundsfag her i København er populært. Hvad med i Jylland?
Mit yndlingsdrngenavn pt er Magne. Og til pige bliver det nok enten en Ronja eller Aurora. Min favorit der er Aurora. Hvad med jer? Hvad har i fundet frem til og hvad er dine yndlingsnavne?
Som tidligere skrevet har vi snydt men ikke kun pga af nysgerrigheden. Kun fordi jeg har brug for at sige Hej hvis du forstår. MD er først 20 april. Vi fik taget nf 29 feb. 20 april er jeg 20+ 5. Er spændt på at hør hvad det bliv til hos ier

Det har jeg også! Men det har mest været i private beskeder det er sket. SÅ irriterende! Især fordi jeg har nogle rimelig lange samtaler kørerne, at lige at miste en time eller tos arbejde bare fordi... Iiih det er frustrerende! 
Ja vi arver heldigvis en del uanset køn, såsom lift, kravlegård, dyner osv, og tøjet er selvfølgelig noget af det jeg glæder mig mest til at købe selv, så det er egentlig okay. Tror bare at vi begge forestiller os en pige netop fordi min kusine er det eneste lille barn på begge sider af familien, så tror det er den primære årsag til det. Når det så er sagt, har jeg altid selv ønsket mig en storebror og at min førstefødte måtte være en dreng... Åååh altså! Som du nok kan høre er kønnet også fuldstændigt underordnet her når barnet er sundt og raskt, men derfor har vi nu stadig en masse dejlige forestillinger forbundet til begge køn, dog flest til piger. Men det betyder jo ikke at de er bedre
Skægt at du og din kæreste til at begynde med tænkte på det modsatte køn af jer selv. Mange forestiller og ønsker sig nemlig samme køn som en selv, da man tænker tilbage på sin egen barndom og de gode ting man gerne vil genopleve og give videre. Men synes da slet ikke at det er vagt! Har selv haft to drømme: Den første hvor jeg kaldte babyen for 'han', og den anden hvor jeg drømte at vi holdt et kæmpe gender reveal party, hvor afsløringen var en masse blå konfetti og hele min drøm endte med at være lyseblå for dreng, inden jeg vågnede. Fantastisk drøm! Græd af glæde næste morgen af troen på at jeg ventede en dejlig, sund og rask dreng 
Men så må i jo vide kønnet nu? Hvor er det bare spændende! Hvad venter i jer så?
Dansk og engelsk er også to gode fag - tænkte godt at du skrev så pænt, men det giver jo så mening
Og så må jeg hellere huske at undskylde alle mine slåfejl. Heldigvis ved jeg at min grammatik og sprog altid har været i orden, men at jeg har en tendens til at være lidt for hurtig på tasterne, og så virker vores mellemrumsknap ikke altid lige godt
Og hjemkundskab og kristendom er da også bare to super hyggelige og fede fag, hvis du spørger mig!
Puuh økonomi... På trods af at jeg fik 10 til eksamen i makroøkonomi i samf på gymnasiet, er det stadig klart den ting der trækker flest tænder ud
Men samf er helt ærligt også meget sjovere i gymnasiet, hvor man kun diskuterer det der er relevant, frem for på uni hvor det bliver så fandens teoretisk og kedeligt det hele...
Historie derimod er bare for fedt 
Magne er da også et ret populært navn herinde? Lidt sjovt, for jeg har aldrig hørt det før, og så kommer man herind, hvor det næsten altid er med i navneforslag. Og er vild med Aurora og Ronja! Smukke navne begge to men meget forskellige!
Uuuh, jamen satser på ikke at blive genkendt så
Men Frej hvis det bliver en dreng og Feline Cornelia, hvis det bliver en pige