Barnevogn til lille bil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2016

Mor1986

Vi havde en emmaljunga Big Star suprême til første barn. Og den kunne bare ikke være i vores bil som er en peogout 207. Her til nr to har vi købt en Odder på x Dream stel og alt kan være i bagagerummet. 

Det skal siges vores bagagerum ikke er vildt stort da blandt andet hjul gør det ikke er så bredt. Og samtidig er det ikke så dybt da bagsæder tager noget plads da de skråer. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2016

FrkC

amkjaer skriver:

Der er næsten 100 liter mindre bagagerum i en ago end i en Up :-)

Nå for pokker :) Det anede jeg ikke .. Så er der vist meget andet at gøre end at prøve sig frem:D 

Anmeld Citér

12. februar 2016

MM00

Stork barnevognen er den der kan klappes mest sammen. Altså af barnevogne med langt liggemål. Ellers så skal i have en kombivogn 

Anmeld Citér

12. februar 2016

Tiggi

T10 skriver:

Stork barnevognen er den der kan klappes mest sammen. Altså af barnevogne med langt liggemål. Ellers så skal i have en kombivogn 

Stellet ja, men barnevognskassen er 108 cm lang og ville vi f.eks. ikke kunne have i vores bil, som er en del større

Hvor Odders stel bliver 102 cm i x-dreamudgaven og kassen "kun" er 101 cm lang)

Men er jo lige vidt hvis baggagerummet f.eks. kun er 100 cm bredt

Anmeld Citér

14. februar 2016

MM00

Tiggi skriver:

Stellet ja, men barnevognskassen er 108 cm lang og ville vi f.eks. ikke kunne have i vores bil, som er en del større

Hvor Odders stel bliver 102 cm i x-dreamudgaven og kassen "kun" er 101 cm lang)

Men er jo lige vidt hvis baggagerummet f.eks. kun er 100 cm bredt

Ja men det nemmeste og finde ud af ved at kører ud og prøve 

Anmeld Citér

24. februar 2016

scottld

Vi har også en lille bil, en Mazda 2, hvor vi har vores 2 børn med i, og vi har en Emmaljunga Big Star Supreme den passer perfekt ind i bilen.

Håber i finder den rette vogn

Mvh

Anmeld Citér

24. februar 2016

MorTilN

Vi har selv en aygo og er "tvunget" til at købe en Stork da den efter min beregning er den eneste der kan ligge "på bagagebæret" som jeg kalder aygo'ens bagagerum, da jeg ikke vil have kassen ind i kabinen i tilfælde af uheld og så også sideplasser da aygo'en jo kun har 4 sideplasser i alt.

Toyota har virkelig f...... den trillingebil op 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Tiggi

Viventerpådig skriver:

Vi har selv en aygo og er "tvunget" til at købe en Stork da den efter min beregning er den eneste der kan ligge "på bagagebæret" som jeg kalder aygo'ens bagagerum, da jeg ikke vil have kassen ind i kabinen i tilfælde af uheld og så også sideplasser da aygo'en jo kun har 4 sideplasser i alt.

Toyota har virkelig f...... den trillingebil op 

Men kan du virkelig have kassen i baggagerummet ?

Vil jeg da gerne se et billede af når du en gang når der til Er jo mange som altid har det samme problem, og så kan vi få afkræftet det en gang for alle

Anmeld Citér

24. februar 2016

MorTilN

Men kan du virkelig have kassen i baggagerummet ?

Vil jeg da gerne se et billede af når du en gang når der til Er jo mange som altid har det samme problem, og så kan vi få afkræftet det en gang for alle

Det sælger de den hvertfald på til os, har ikke prøvet endnu men det er den mindste på market der stadig har et 97 cm liggemål når den er sammen klappet. Men når den skal ind skal stellet slås sammen, hjulene tages af og kassen klappes sammen så skulle den lige kunne lirkes ind.

Desværre er jeg ikke gravid endnu 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Tiggi

Viventerpådig skriver:

Det sælger de den hvertfald på til os, har ikke prøvet endnu men det er den mindste på market der stadig har et 97 cm liggemål når den er sammen klappet. Men når den skal ind skal stellet slås sammen, hjulene tages af og kassen klappes sammen så skulle den lige kunne lirkes ind.

Desværre er jeg ikke gravid endnu 

Håber da snart at I bliver gravide Men hvorfor så købt en vogn ? 

og bare når jeg læser målene på den ville jeg da tro at kassen stadig er for lang, men jeg kan jo sagtens tage fejl Stellet er klart det mindste på markedet så ingen problemer der

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.