Snart mor til pseudo tvillinger, råd søges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2016

Carina:-)

Har godt nok ikke børn tæt på hinanden men det har vi i familien og vil sige at en søskendevogne/tvillingevogn er nok det vigtigst køb

især fordi ikke alle 14/15 mdr børn kan gå så at forvente at de kan stå på et ståbrædt er ikke altid muligt + at det er jo et lille barn endnu og dermed kan have brug for at sidde / sove i en vogn. 

Så en god tvillingevogn . Ved der er flere tvillinggrp på facebook hvor folk køber og sælger så muligheden for pænt brugt er stor :) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2016

lillespir26

Familie skriver:

Hej  

Senere på året får vi vores 2. barn og der vil være 14-15 måneders forskel på dem.

Kunne godt bruge nogle gode råd til hvad der kunne være praktisk at anskaffe. Vi er lige nu ved at se på klapvogn og tænker om det ikke ville være bedst med en dobbelt klapvogn så vi lettere kan få begge børn rundt i byen. Men har som sagt ingen forstand på det, så vil rigtig gerne have nogle råd.

På forhånd tak for hjælpen 

Vores ældste bliver 1 år imorgen og jeg skal have Ks med nr 2 11 maj og vi har købt en carena søskendevogn 

Anmeld Citér

10. februar 2016

Familie

anna111 skriver:

Vil anbefale dig den søskendevogn de har i kære børn de har kun en model  den er meget billigere ind dem du kan få i ønskebørn og Babysam og så er det 2 individuelle sæder i den som kan vendes begge veje osse modsat af hinanden sæderne kan ligges helt ned men man kan osse få barnevogns del til den den er utrolig lækker at køre med og jeg ville ikke have undværet den plus den fylder mindre ind de fleste andre søskende vogne 

Der er 18 mdr mellem mine piger 

Syntes jeg kan se 3 slags derinde? 

Det er spændende med børn så tætte på hinanden 

Anmeld Citér

10. februar 2016

Familie

Carina:-) skriver:

Har godt nok ikke børn tæt på hinanden men det har vi i familien og vil sige at en søskendevogne/tvillingevogn er nok det vigtigst køb

især fordi ikke alle 14/15 mdr børn kan gå så at forvente at de kan stå på et ståbrædt er ikke altid muligt + at det er jo et lille barn endnu og dermed kan have brug for at sidde / sove i en vogn. 

Så en god tvillingevogn . Ved der er flere tvillinggrp på facebook hvor folk køber og sælger så muligheden for pænt brugt er stor :) 

Ja det er nok rigtigt at det bliver et meget vigtigt køb. Skal formenligt allerede bruge noget med det samme, for den størst skal i dagpleje og der skal jeg gerne kunne tage dem begge med 

Når vi har offentliggjort at vi skal have den næste vil jeg helt bestemt begynde at kigge på de fb grupper som du omtaler, det er meget fristende at købe brugt 

Jeg syntes bare det er så svært at vide hvad jeg skal gå efter og hvad den skal kunne  

Anmeld Citér

10. februar 2016

Mom2Two

Familie skriver:

Hej  

Senere på året får vi vores 2. barn og der vil være 14-15 måneders forskel på dem.

Kunne godt bruge nogle gode råd til hvad der kunne være praktisk at anskaffe. Vi er lige nu ved at se på klapvogn og tænker om det ikke ville være bedst med en dobbelt klapvogn så vi lettere kan få begge børn rundt i byen. Men har som sagt ingen forstand på det, så vil rigtig gerne have nogle råd.

Der er 13 måneder imellem mine, og jeg har en dobbeltvogn - teutonia. Jeg var hjemmegående med dem begge indtil for 14 dage siden, og jeg brugte bæresele/strækvinkle til den yngste, i ret lang tid, fordi hans behov for nærhed var stort. Jeg tog det hele som det kom

Anmeld Citér

10. februar 2016

Mom2Two skriver:

Der er 13 måneder imellem mine, og jeg har en dobbeltvogn - teutonia. Jeg var hjemmegående med dem begge indtil for 14 dage siden, og jeg brugte bæresele/strækvinkle til den yngste, i ret lang tid, fordi hans behov for nærhed var stort. Jeg tog det hele som det kom

Af ren og skær nysgerrighed 

var det ikke hårdt at have to så små børn hjemme hele tiden? 

Tænker med amning natteroderi og at kunne stimulere begge to?

Jeg har også haft mine hjemme men det tætteste jeg har haft 2 på har været 2½ år og det synes jeg var hårdt så du er sgu sej du har magtet det med to med 13 mdrs mellemrum 

Anmeld Citér

10. februar 2016

Familie skriver:

Ja det er nok rigtigt at det bliver et meget vigtigt køb. Skal formenligt allerede bruge noget med det samme, for den størst skal i dagpleje og der skal jeg gerne kunne tage dem begge med 

Når vi har offentliggjort at vi skal have den næste vil jeg helt bestemt begynde at kigge på de fb grupper som du omtaler, det er meget fristende at købe brugt 

Jeg syntes bare det er så svært at vide hvad jeg skal gå efter og hvad den skal kunne  

Jeg har hørt vildt godt om teutonias både mhs til kvaliteten men også dens drejelige forhjul .

Den kan med fordel købes i Tyskland der ligger 2 store børneudstyrsforretninger lige over grænsen og de leverer også 

Anmeld Citér

10. februar 2016

onlyme

Familie skriver:

Hej  

Hej :-)
Vi har 3 i hælene på hinanden med knap 11 mdr mellem
Vi har ikke haft brug for dobbelt klapvogn,. Vi har benyttet os af søskendesæde og bæresele
Tvillinge klapvogn syntes jeg tit ikke kan bruges hvis man benytter offentligt transport det er værd at overveje hvor meget man kommer til at bruge den da den også fylder meget at have stående,.:-)
Håber i finder den bedste løsning for jer,. 

Anmeld Citér

10. februar 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Familie skriver:

Hej  

Vi har 17 mdr. imellem vores og vi havde to ting vi ikke havde kunne undvære:

- vores tvillingeklapvogn

og

- kravlegård

Anmeld Citér

10. februar 2016

Mom2Two

Carina:-) skriver:

Af ren og skær nysgerrighed 

var det ikke hårdt at have to så små børn hjemme hele tiden? 

Tænker med amning natteroderi og at kunne stimulere begge to?

Jeg har også haft mine hjemme men det tætteste jeg har haft 2 på har været 2½ år og det synes jeg var hårdt så du er sgu sej du har magtet det med to med 13 mdrs mellemrum 

jeg har altid været mega hyper, jeg er så dårlig til a sidde stille haha ... Jeg syntes ikk det var hårdt, jeg nød det jeg gik på legepladsen, babysvømning, motorik, dyregården altmuligt når vi var i svømmehallen, og til motorik havde jeg min veninde med jeg ville bestemt ink ha gjort det anderledes, de er små så kort tid 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.