Om i får brug for en søskendevogn /dobbelt vogn kommet jo an på hvordan jeres transport rundt er normalt 
Her er der 13 måneder mellem de to yngste på derudover en storebror på 4 år. Vi har kun en bil som min mand bruget til og fra job. Jeg går eller tager bussen rundt til det meste. Det er oftest mig der aflevere de to ældste og henter igen om eftermiddagen. Tre morgener og tre eftermiddage om ugen har jeg den yngste med og ellers er min mand kommet hjem og hjælper med den lille eller afhentning. Når jeg skal hente og bringe til fods er det nødvendigt med en tvillinge kombivogn da den lille sover, den mellemste kan ikke gå så langt endnu og der skal slæbes meget overtøj hjem for de to store.
Vi har købt en teutonia cosmo tvillingevogn og er simpelthen så glade for den. Den er nem at køre med. Der er god plads til børnene, da det er den tvillingevogn med størst liggemål og bredemål hvis man ser bort fra de traditionelle tvillingebarnevogne. Den blivet brugt dagligt og den yngste sover sine lure i den, da vi har invisteret i en fodende til, så den har formen som en barnevogn. Fodenden kan tages af så det er to klapvognssæder ved siden af hinanden. Vores mellemste bruger stadigvæk vores traditionelle barnevogn så på den måde slipper vi for to barnevogne 
Derudover har jeg invisteret i en ekstra voksipose, baby - og juniordyner, sengetøj, tremmeseng, triptrap stol og strækvikle. Vi vil ikke have flere børn, så passer på med ikke at købe for meget nyt hjem. Meget er købt brugt 
Anmeld
Citér