Positiv ÆL test og gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2016

Mynewlife

Anonym skriver:

Men det for en uge siden er der jo slet ikke nogen streg på, den fra i dag har en svag streg. 

det synes jeg bare er mærkeligt

Det er helt normalt at der som sagt kan være en streg på ÆL testen Det ikke altid der er, men fx. havde jeg gennem hele min cyklus næsten altid en streg Og andre cyklusser havde jeg ingen, udover da den var positiv

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2016

SabinaMortensen

Anonym skriver:

Men det for en uge siden er der jo slet ikke nogen streg på, den fra i dag har en svag streg. 

det synes jeg bare er mærkeligt

Nu reagerer en æl-test jo på lh-hormonet og ikke hcg. Så dine negative æl-tests siger intet om en eventuel graviditet. 

Anmeld Citér

9. februar 2016

Anonym trådstarter

SabinaMortensen skriver:

Nu reagerer en æl-test jo på lh-hormonet og ikke hcg. Så dine negative æl-tests siger intet om en eventuel graviditet. 

Det har jeg nu bare læst at den gør. Noget med molekyle sammensætningen. 

Men må jo bare vente og se

Anmeld Citér

9. februar 2016

ekebiv

Anonym skriver:

Ja som jeg skrev havde jeg ÆL for to uger siden. Skal have mens på lørdag. 

Mit spørgsmål var om man kan teste positiv for graviditet på ÆL teste? Da jeg ellers under mig over at jeg har en svag positiv ÆL test 4 dage før mens. Min cyklus er meget regelmæssig. 

I sidste uge var den negativ men nu positiv

Der findes ikke svagt positive æl tests

jeg tog engang en æl test da jeg var gravid for at se om den reagerede og den blev bragende positiv, som i virkelig meget positiv.

Anmeld Citér

9. februar 2016

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

Der findes ikke svagt positive æl tests

jeg tog engang en æl test da jeg var gravid for at se om den reagerede og den blev bragende positiv, som i virkelig meget positiv.

Men hvor lagt var du så henne?

tænker der er forskel på stregen om du er 3+ eller 4+

Anmeld Citér

9. februar 2016

ekebiv

Anonym skriver:

Men hvor lagt var du så henne?

tænker der er forskel på stregen om du er 3+ eller 4+

Det var i starten, 4+ agtig. Havde testet positiv på alm g test og ville prøve for at se 

Anmeld Citér

9. februar 2016

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

Det var i starten, 4+ agtig. Havde testet positiv på alm g test og ville prøve for at se 

Vil også kun være 3+3 hvis det er. 

Nu har jeg nærmest Googlet hele dagen og kan se mange hr kunne teste positiv før tid på ÆL test inkl min søster. Så venter i spænding og håber at den er der

Anmeld Citér

9. februar 2016

ekebiv

Anonym skriver:

Vil også kun være 3+3 hvis det er. 

Nu har jeg nærmest Googlet hele dagen og kan se mange hr kunne teste positiv før tid på ÆL test inkl min søster. Så venter i spænding og håber at den er der

Kan godt huske hvordan det er at vente og det er ikke for at være lyseslukker, men der er intet i dine æl tests der antyder graviditet. Men det er jo meget tidligt endnu og den kan jo sagtens nå at blive positiv.

Anmeld Citér

10. februar 2016

Anonym

Jeg har lige oplevet en positiv æl test og bagefter taget en positiv g test samme dag.. 

Netop for jeg undrede mig over den positive æl test(det var ikke lige tidspunktet) 

ligger lige billede op så kan du se det 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

10. februar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har lige oplevet en positiv æl test og bagefter taget en positiv g test samme dag.. 

Netop for jeg undrede mig over den positive æl test(det var ikke lige tidspunktet) 

ligger lige billede op så kan du se det 

Fedt så er der måske håb for mig. 

Kan dog stadig ikke tage en positiv g test og mine ÆL test er ikke lige så tydelige som din. 

Hvor langt er du? Og mange gange tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.