Positiv ÆL test og gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.117 visninger
25 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. februar 2016

Anonym trådstarter

Okay. Jeg har lige taget en ÆL test fordi min søster sagde man evt godt kunne se en graviditet på dem. Jeg vil være 3+3 i dag HVIS jeg er gravid. 

Tog en ÆL test i sidste uge fordi jeg ville se om jeg havde haft ÆL eller den var på vej fordi jeg ikke har mærket den på samme måde som jeg plejer. Den var uden tvivl negativ, altså ÆL testen i sidste uge. 

I dag var den så positiv og blev det med det samme. Men tog så også en g test om er negativ. 

Skal have mens på lørdag så tænker ikke at en ÆL test vil vise positiv når det er så tæt på mens og når den den i sidste uge var negativ. 

Kan jeg være gravid og det bare er for tidligt a teste positiv på en g test??

nogen der har prøvet det? 

Knus en der er meget forvirret

(sidste billedet er ÆL test fra sidste uge)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2016

ekebiv

Anonym skriver:

Okay. Jeg har lige taget en ÆL test fordi min søster sagde man evt godt kunne se en graviditet på dem. Jeg vil være 3+3 i dag HVIS jeg er gravid. 

Tog en ÆL test i sidste uge fordi jeg ville se om jeg havde haft ÆL eller den var på vej fordi jeg ikke har mærket den på samme måde som jeg plejer. Den var uden tvivl negativ, altså ÆL testen i sidste uge. 

I dag var den så positiv og blev det med det samme. Men tog så også en g test om er negativ. 

Skal have mens på lørdag så tænker ikke at en ÆL test vil vise positiv når det er så tæt på mens og når den den i sidste uge var negativ. 

Er de begge æl test? Der er ingen af dem der er positive for æl 

Anmeld Citér

9. februar 2016

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

Er de begge æl test? Der er ingen af dem der er positive for æl 

Ja som jeg skrev havde jeg ÆL for to uger siden. Skal have mens på lørdag. 

Mit spørgsmål var om man kan teste positiv for graviditet på ÆL teste? Da jeg ellers under mig over at jeg har en svag positiv ÆL test 4 dage før mens. Min cyklus er meget regelmæssig. 

I sidste uge var den negativ men nu positiv

Anmeld Citér

9. februar 2016

kjær95

Hvor er den svag positive æl test henne?

Anmeld Citér

9. februar 2016

Mynewlife

Begge de der ÆL teste er negative. En positiv ÆL test er når teststregen er mindst ligeså tydelig som controlstregen. Der må gerne være en svag streg gennem hele cyklussen. Sådan er ÆL teste... Ja ÆL test KAN blive positiv når du er gravid. Men det kan være den først bliver positiv, når du kan teste positiv på en graviditetstest, eller det kan være den slet ikke fanger hcg'en, da en ÆL test jo ikke er til at måle hcg. Tag en graviditetstest når du er 4+0 i stedet, alt andet er lidt spild af teste - siger hende der selv var testmonster!! Men som klart vil tage den med ro næste gang, da man alligevel står med en lille tvivl, når man tester tidligt.

Anmeld Citér

9. februar 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Negativ og negativ.

Som skrevet skal teststregen være lige så kraftig eller mere kraftig end kontrolstregen.

Anmeld Citér

9. februar 2016

Anonym trådstarter

kjær95 skriver:

Hvor er den svag positive æl test henne?

Det øverste billede

Anmeld Citér

9. februar 2016

Anonym trådstarter

Mynewlife skriver:

Begge de der ÆL teste er negative. En positiv ÆL test er når teststregen er mindst ligeså tydelig som controlstregen. Der må gerne være en svag streg gennem hele cyklussen. Sådan er ÆL teste... Ja ÆL test KAN blive positiv når du er gravid. Men det kan være den først bliver positiv, når du kan teste positiv på en graviditetstest, eller det kan være den slet ikke fanger hcg'en, da en ÆL test jo ikke er til at måle hcg. Tag en graviditetstest når du er 4+0 i stedet, alt andet er lidt spild af teste - siger hende der selv var testmonster!! Men som klart vil tage den med ro næste gang, da man alligevel står med en lille tvivl, når man tester tidligt.

Men det for en uge siden er der jo slet ikke nogen streg på, den fra i dag har en svag streg. 

det synes jeg bare er mærkeligt

Anmeld Citér

9. februar 2016

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Negativ og negativ.

Som skrevet skal teststregen være lige så kraftig eller mere kraftig end kontrolstregen.

Det ved jeg den skal være når der er tale om ÆL. Men det havde jeg for to uger siden. 

Anmeld Citér

9. februar 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Men det for en uge siden er der jo slet ikke nogen streg på, den fra i dag har en svag streg. 

det synes jeg bare er mærkeligt

Det er helt normalt at svinge frem og tilbage, nogle får 2 streger hele måneden, andre kun 2'streger ved ægløsning, det er lige så forskelligt som der er kvinder.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.