skal - skal ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

765 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. februar 2016

Anonym trådstarter

Kære baby.dk-brugere.

som så mange andre formentlig har spurgt om, så vælger jeg at spørge omkring, hvornår er det en god ide, at gå i gang med pb.

Jeg er færdiguddannet med min videregående uddannelse til sommer og er i gang med at søge optagelse til kandidat med opstart til september.

Jeg er 23 og min kæreste er 27. Kæresten har sagt god for pb, dog har vi en masse tanker og spekulationer omkring det økonomiske. kÆresten har fuldtidsarbejde og jeg SU og studiejob.

er der nogen der ved, om det er muligt at klare kandidat, baby og have lidt vagter ved siden af? Der er mulighed for, at min mor vil kunne passe barnet ved behov. Men kan man nå alt det studiemæssige?

Jeg har allerede nogle formodninger omkring, hvad i vælger at svare og hvilke synsvinkler der kan være. Men kæresten sagde, at det jo ikke kan skade at skrive herinde, nu når det fylder så meget hos mig.

Og det skal lige siges, at jeg er skruk og ellevild efter at komme i gang. Og tænker at der er nogle fordele med at få et barn under uddannelse i stedet for lige efter endt kandidat - ang. Jobmuligheder.

Det er forresten nogle samfundsvidenskabelige og sundhedsfaglige kandidater jeg søger ind på.

spørg endelig, hvis der er noget i mener jeg har undladt, men som kan bidrage til min "case"  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2016

MHB

Jeg tror langt hen af vejen det handler om at strukturer sin tid. Jeg færdiggjorde min kandidat mens vores den ældste var baby og det krævede lidt mere planlægning men kunne fint lade sig gøre. Jeg havde i øvrigt også studiejob ved siden af!