Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
For første gang ever er jeg faktisk i tvivl om hvor vidt jeg kan se en meget svag steg på min test. Jeg aner ikke hvor langt henne jeg er. Jeg smed mini pillerne d. 7 januar, fik menses d.14. Jeg mistænker dog at have fået ægløsning ret tidlig. Ifølge min cyklus app som jeg har sat til 28 dage (det er vel cirka gennemsnitlig når nu jeg ikke ved det) er jeg 3+1. Jeg har taget en test der skulle Være mere følsom, den siger man kan teste 4 dage Før Vær ærlighed piger!
Jeg kan se en meget svag streg. Prøv lige at vent et par dage og tag så en igen. Mon ikke den så er mere tydelig til den tid?
Mvh. M
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg tog test her til morges igen.. Ingen synlig streg at se. Desværre
2 timer efter første test
MajaMarie skriver: 2 timer efter første test
Er det en ny test? Nogen tester jo bedre op ad dagen end andre
Flødebollen skriver: Er det en ny test? Nogen tester jo bedre op ad dagen end andre
Det er en ny test ja
den første tog jeg kl. 10 med urin fra kl. 8:30 ca da jeg virkelig skulle tisse
og så en ny en her kl. 11:30 ca
MajaMarie skriver: Det er en ny test ja den første tog jeg kl. 10 med urin fra kl. 8:30 ca da jeg virkelig skulle tisse og så en ny en her kl. 11:30 ca
Er 3+2 i følge min beregning
Det er alt alt alt for tidligt hvis du kun er 3+2 så giv det 4 dages tid også slal du bare se
første gang testede jeg også positiv efter tid men så ventede jeg nogle dage også blev den positiv med det samme. Bare vent og se
Krydserfingre skriver: Det er alt alt alt for tidligt hvis du kun er 3+2 så giv det 4 dages tid også slal du bare se første gang testede jeg også positiv efter tid men så ventede jeg nogle dage også blev den positiv med det samme. Bare vent og se
Ja i know.. Men tog chancen da jeg bare kan mærke det... Den bliver svag positiv inden for 5 min
MajaMarie skriver: Ja i know.. Men tog chancen da jeg bare kan mærke det... Den bliver svag positiv inden for 5 min
Så bliver den garanteret positiv med det samme om tre dages tid!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128