Hvor tidlig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.463 visninger
16 svar
1 synes godt om
5. februar 2016

Anonym trådstarter

Hvor tidligt har i kunne teste positiv? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2016

Muffinmus

3+1,3+2.... Jeg har altid kunne teste positivt tidligt, og de gange jeg har testet positivt senere, er det end i abort efter nogle uger-mdr.

Anmeld Citér

5. februar 2016

Dorthe1986

Denne her gang har jeg kunne teste da jeg var 3+4. Ved ikke om jeg kunne teste tidligere, da jeg ikke prøvede.

Anmeld Citér

5. februar 2016

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

3+1,3+2.... Jeg har altid kunne teste positivt tidligt, og de gange jeg har testet positivt senere, er det end i abort efter nogle uger-mdr.

Hva var tidligt? En uge inden menstruation el?

Anmeld Citér

5. februar 2016

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Denne her gang har jeg kunne teste da jeg var 3+4. Ved ikke om jeg kunne teste tidligere, da jeg ikke prøvede.

Hvor langtid var det inden forventet menstruation ?  

Anmeld Citér

5. februar 2016

Muffinmus

Jamen hvis man får efter en normal cyklus som jeg havde, så svarer 3+1 jo til 6 dage før...

Anmeld Citér

5. februar 2016

Dorthe1986

Anonym skriver:

Hvor langtid var det inden forventet menstruation ?  

Ja det er jo et godt spørgsmål. Min cyklus er meget uregelmæssig, så jeg har aldrig rigtig nogen ide om hvornår den dukker, cirka en måned imellem. Jeg har født før og var bare slet slet ikke i tvivl om jeg var gravid. Mine bryster var utroligt ømme og det bliver de ellers aldrig. Men troede alligevel jeg var længere henne end jeg var.

Anmeld Citér

5. februar 2016

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Ja det er jo et godt spørgsmål. Min cyklus er meget uregelmæssig, så jeg har aldrig rigtig nogen ide om hvornår den dukker, cirka en måned imellem. Jeg har født før og var bare slet slet ikke i tvivl om jeg var gravid. Mine bryster var utroligt ømme og det bliver de ellers aldrig. Men troede alligevel jeg var længere henne end jeg var.

Så du fik ømme bryster og testede? Havde mens mellem den 12-20 mere præcis kan jeg ikke komme eller huske Hvornår vil du prøve at teste? Har haft ømme bryster siden omkring æggeløsning som var i sidste weekend (mit gæt) 

Anmeld Citér

5. februar 2016

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Jamen hvis man får efter en normal cyklus som jeg havde, så svarer 3+1 jo til 6 dage før...

Okey tak 

Anmeld Citér

5. februar 2016

Becks

Denne her gang, testede jeg positivt 3+2

Alle de andre gange, har det været mellem 3+4 og 4+6

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.