Jule tam tam + jule frokost hos Diana (midtjylland)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

jeg kan ALT...muahahaha!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Nu ligger der så ting bag det, til at jeg altid har haft dårlig Jul... Og som sagt jeg kæmper for det, og selvfølgelig os for Julie's skyld...

jeg ved selvfølgelig godt du vil gøre alt for julie det tvivler jeg skam ikke på. Men jeg mener os at hvis man virkelig ønsker noget så kan det os lade sig gøre jeg har selv været ude for nogen rigtig grimme ting Men jeg har os fået så meget hjælp at jeg har kunne lægge det bag mig og begynd at nyde glæden ved de mange ting.

Anmeld

24. september 2009

Mira0911

Diana... skriver:

jeg ved selvfølgelig godt du vil gøre alt for julie det tvivler jeg skam ikke på. Men jeg mener os at hvis man virkelig ønsker noget så kan det os lade sig gøre jeg har selv været ude for nogen rigtig grimme ting Men jeg har os fået så meget hjælp at jeg har kunne lægge det bag mig og begynd at nyde glæden ved de mange ting.

Præcis - Men min bio familie hjælper slet ikke på nogen måder... Det er øv...
Tror skam os Juleglæden kommer til mig, det skal den...

Anmeld

24. september 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Præcis - Men min bio familie hjælper slet ikke på nogen måder... Det er øv...
Tror skam os Juleglæden kommer til mig, det skal den...

Selvfølgelig gør den det med den indstilling det bare med at komme ud i gaderne osv det så hyggeligt.

Anmeld

24. september 2009

Lærke90

Rosa skriver:

Kom alligevel - der er så mange der har prøvet det der med fødsel, så det skulle vi nok kunne klare ved siden af klippe-klistre og gløgg

Haha ja det kunne der jo være noget om

Anmeld

24. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

hehe.. nej jeg bor i Randers.. men kan da godt forstå at du er forvirret.. kom nemlig gående fra bussen af med klapvognene..

Nååååh -  så forstår jeg  Så trækker jeg mit ironiske "stakkels jer" tilbage, for så ER det jo faktisk en rigtig rigtig lang tur

Men det bliver dejligt at se jer igen - og se hende kravle forhåbentlig?

Anmeld

24. september 2009

Miss BananaHammock

Jeg er super klar. I får ikke lov til at mødes uden mig   Im going all the way!

men kan desværre kun den 12.

Anmeld

24. september 2009

Diana...

Nena skriver:

Jeg er super klar. I får ikke lov til at mødes uden mig   Im going all the way!

men kan desværre kun den 12.

Vi har slet ikke lyst til at mødes uden dig 

Anmeld

24. september 2009

Miss BananaHammock

Diana... skriver:

Vi har slet ikke lyst til at mødes uden dig 

ihhhh altså! nu bliver jeg helt glad!  

Anmeld

24. september 2009

Ayasmor

Rosa skriver:

Nååååh -  så forstår jeg  Så trækker jeg mit ironiske "stakkels jer" tilbage, for så ER det jo faktisk en rigtig rigtig lang tur

Men det bliver dejligt at se jer igen - og se hende kravle forhåbentlig?

Hihi det er så iorden.. ork jeg tror slet ikke du slipper for at se hende kravle.. hun er bare over ALT.... Du har vel også fået en rigtig fin mave til Dec..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.