Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver:jeg kan ALT...muahahaha!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dutte84 skriver:Nu ligger der så ting bag det, til at jeg altid har haft dårlig Jul... Og som sagt jeg kæmper for det, og selvfølgelig os for Julie's skyld...
Diana... skriver:jeg ved selvfølgelig godt du vil gøre alt for julie det tvivler jeg skam ikke på. Men jeg mener os at hvis man virkelig ønsker noget så kan det os lade sig gøre jeg har selv været ude for nogen rigtig grimme ting Men jeg har os fået så meget hjælp at jeg har kunne lægge det bag mig og begynd at nyde glæden ved de mange ting.
Dutte84 skriver:Præcis - Men min bio familie hjælper slet ikke på nogen måder... Det er øv... Tror skam os Juleglæden kommer til mig, det skal den...
Rosa skriver:Kom alligevel - der er så mange der har prøvet det der med fødsel, så det skulle vi nok kunne klare ved siden af klippe-klistre og gløgg
hehe.. nej jeg bor i Randers.. men kan da godt forstå at du er forvirret.. kom nemlig gående fra bussen af med klapvognene..
Nena skriver: Jeg er super klar. I får ikke lov til at mødes uden mig Im going all the way!men kan desværre kun den 12.
Diana... skriver:Vi har slet ikke lyst til at mødes uden dig
Rosa skriver:Nååååh - så forstår jeg Så trækker jeg mit ironiske "stakkels jer" tilbage, for så ER det jo faktisk en rigtig rigtig lang tur Men det bliver dejligt at se jer igen - og se hende kravle forhåbentlig?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128