Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej... Jeg har stemt begge dage, da jeg ingen planer har for December endnu, så det er så nemt.. vil frygtelig gerne med nemlig Og jeg tager gerne den laaange tur frem og tilbage
Nikitas mor skriver:Hej.. må man godt komme med selv om man er lidt ny på siden og officielt bor i sønderjylland.. (er ellers sikker på at Esbjerg var midtjylland engang.. hmm)Det lyder nemlig super hyggeligt.. Knuz fra Jane og Nikita
Jeg vil også rigtig gerne med, og har krydset af den 5 december.. Men det er jo lige op til min termin d. 13 december, så kommer hvis jeg ikke ligger i fødestillingknus
Ayasmor skriver: Hej... Jeg har stemt begge dage, da jeg ingen planer har for December endnu, så det er så nemt.. vil frygtelig gerne med nemlig Og jeg tager gerne den laaange tur frem og tilbage
Åh ja - staaakels jer
Rosa skriver: Åh ja - staaakels jer
hehe.. det er så kompliceret som man vil gøre det til.. har jo klapvognen med, som hun kan sove i når hun har brug for det.. og så får hun bare nattøj på og bliver puttet til sædvanlig tid.. så er et bare at flytte hende op i sengen når vi kommer hjem igen Alt for at se jer dejlige tøser igen..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128