Hvad str. tøj til baby på 3 kg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.711 visninger
15 svar
10 synes godt om
5. februar 2016

sne190810

Jeg får min lille bebs i armene inden længe, hun er skønnet til at veje omkring 3000 gram. Bliver sat igang i løbet af næste uge, pga ssf. 

Jeg har pt. kun tøj i str 56, men tænker det er for stort lige her i starten? Hvad str brugte du selv, til din baby i den størrelse? 

Hvor længe brugte du str. 50 og hvor meget købte du? 

Jeg er en sucker for uld, og regner med kun at investere i uldtøj, ligesom jeg har med alt det andet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2016

Sedigfor

Det kommer os meget an på længden og om de har skønnet rigtigt, de kan skønne meget forkert os med vækstscanning (:

Anmeld Citér

5. februar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
sne190810 skriver:

Jeg får min lille bebs i armene inden længe, hun er skønnet til at veje omkring 3000 gram. Bliver sat igang i løbet af næste uge, pga ssf. 

Jeg har pt. kun tøj i str 56, men tænker det er for stort lige her i starten? Hvad str brugte du selv, til din baby i den størrelse? 

Jeg er en sucker for uld, og regner med kun at investere i uldtøj, ligesom jeg har med alt det andet. 

Jeg ville nok købe lidt i str 50. - Min datter vejede 4010 kg ved fødslen, men kunne passe str 50 i et par dage før hun rigtig begyndte at tage på

Anmeld Citér

5. februar 2016

lillespir26

Min pige vejede 3008g og 50 cm da hun kom ud og hun kunne snildt havde brugt 44 i den første  uge 

Anmeld Citér

5. februar 2016

Carina:-)

Brugte bare  Str  56 med opslag til dreng 3000 gram og 48 cm. Først da jeg fik en på 2580 at der  kom str 50 på. 

Anmeld Citér

5. februar 2016

Mullesmith

sne190810 skriver:

Køb bomuld ikke bare uld. Du skal kok bruge 50 i måske 4 uger men det kommer mest an på længden, da det er det størrelserne er lavet efter. 

Anmeld Citér

5. februar 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

min søn vejde 3070 og var 52 cm. han brugte str 50 længe, men han tog også meget langsomt på...

jeg ville investére i et par sæt og så supplere op hvis det bliver nødvendigt.. det er så træls at brænde inde med en masse lækkert hun måske aldrig får på fordi hun vokser stærkt

Anmeld Citér

5. februar 2016

GrønStjerne

Mine døtre på 3,5 kg har været i str 50 i minimum en uge (de svømmede i str. 56).

Min mellemste var 3,2 kg og var i str 50 i en 14 dages tid, og det passede perfekt.

Jeg ville købe str 50

Anmeld Citér

5. februar 2016

Familie

Vores søn var 3190g og 50 cm, mener han brugte 50 i 2-3 uger  

Anmeld Citér

5. februar 2016

Monski

sne190810 skriver:

Min ældste var i str 50 i 2 måneder ca. Den yngste i 14 dages tid. 

Den ældste vejede 3218 (blev skønnet til 3900) den yngste vejede 3848 (blev skønnet til 3300) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.