pyhhh Victor sover på sit eget værelse fra idag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2009

Sjl-msl-Mkl

malou skriver:

Ja det var nok påtide... men jeg har nydt at have ham ved siden af hele tiden.. men du har nok ret i at det er vigtigt for han udvikling... det gik også rigtig fint....og både mor og søn har det efter omstændigheder rigtig godt idag... haha

knus til dig

Selvfølgelig har du nødt det, og det har han da også. Men det nytter jo ikke at når han skal på lejerskole med overnatning, så skal du med. Haha, ej undskyld.. Jeg har en sort humor....

Glad for og høre at i har det godt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

malou

Naannaa87 skriver:

Hehe hvor er du sød louise Dig og skønne Victor  skal nok klarer den, i er jo begge nogle stærke mennesker

Knus fra Nanna
(som er blevet gammel i dag )

smiler tak søde Nanna mus og -lig tillykke med din føs´dag. hvad har du fået af Johnny? Pyhhhh det var lidt tomt derinde i grotten uden victor men han sov jo fint på sit værelse og nu har jeg lige puttet ham derinde igen... så sengen er IKKE røget retur til vores soveværelse.....

kysssssssssssss til dig og Oscar

Anmeld

24. september 2009

malou

Naannaa87 skriver:

Hehe hvor er du sød louise Dig og skønne Victor  skal nok klarer den, i er jo begge nogle stærke mennesker

Knus fra Nanna
(som er blevet gammel i dag )

P.s. Gammel??? hvad er jeg så??

Anmeld

24. september 2009

malou

Diana... skriver:

Hey søde 

Hvordan er dagen natten gået 

Knus

Hej søde...

jamen det gik jo super fint... han sov så fint, det gjorde jeg jo også og Dennis var jordens lykkeligeste mand.... Selvom der er underlig tomt for enden af vores dobbeltseng så har jeg igen idag puttet ham inde på sit værelse... uden gråd så må siges det går over alt forventning...... stadig skær det i hjertet.... elsker jo min lille purk og kunne putte med ham for altid

knus til dig

Anmeld

24. september 2009

malou

DatterMalou skriver:

Selvfølgelig har du nødt det, og det har han da også. Men det nytter jo ikke at når han skal på lejerskole med overnatning, så skal du med. Haha, ej undskyld.. Jeg har en sort humor....

Glad for og høre at i har det godt..

hehe... tror du ikke jeg kunne få et ekstra job som mad-mor på div. lejrskoler??

knussss

Anmeld

24. september 2009

LotteGabriella

Snøft ja som overskriften siger.... så overgav jeg mig min mands plagning idag og rykkede Victor´s fine hvide Juno-seng ind på hans eget værelse.... suk.. ja han er 10 md så jeg ved jo godt mange vil sige... "nå det var da egentlig også påtide" smiler. Men lille Victor´s moar her har altså NYDT at have ham liiige ved siden af... nydt at høre hans små suk, lidt hosten og hans vejrtrækning hele natten... så det bliver vildt mærkeligt at blot skulle kigge på skærmen på baby alarmen for at se til ham.....- vræl... EJ JEG SYNES DET ER MEGA HÅRDT. kunne sagtens få en masse tårer ned af kinderne nu... og forstår ikke lige helt at de 10 md er gået SÅ stærkt.

Forstår jo godt Dennis (Victor´s far) at han gerne vil have vores soveværelse for os selv.... og når han kører kl.05 kan jeg jo altid hente victor ind i sengen...

Nå ville bare lige have lidt luft... fordi det er sgu svært at se den tomme plads ved siden af min seng......

knus malou

hihi, ja det er helt vildt mærkeligt især den 1. nat

Daniella har først lige fået sit eget værelse som 13 måneder, uden nogle problemer...hun sover meget bedre om natten, da hun ikke bliver forstyret af snorken mv.

Jeg må indrømme at jeg nu selv synes, at det er rigtig dejligt at ha' vores soveværelse for os selv igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.