pyhhh Victor sover på sit eget værelse fra idag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.415 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. september 2009

malou

Snøft ja som overskriften siger.... så overgav jeg mig min mands plagning idag og rykkede Victor´s fine hvide Juno-seng ind på hans eget værelse.... suk.. ja han er 10 md så jeg ved jo godt mange vil sige... "nå det var da egentlig også påtide" smiler. Men lille Victor´s moar her har altså NYDT at have ham liiige ved siden af... nydt at høre hans små suk, lidt hosten og hans vejrtrækning hele natten... så det bliver vildt mærkeligt at blot skulle kigge på skærmen på baby alarmen for at se til ham.....- vræl... EJ JEG SYNES DET ER MEGA HÅRDT. kunne sagtens få en masse tårer ned af kinderne nu... og forstår ikke lige helt at de 10 md er gået SÅ stærkt.

Forstår jo godt Dennis (Victor´s far) at han gerne vil have vores soveværelse for os selv.... og når han kører kl.05 kan jeg jo altid hente victor ind i sengen...

Nå ville bare lige have lidt luft... fordi det er sgu svært at se den tomme plads ved siden af min seng......

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Diana...

Åhh hvor jeg forstår dig jeg havet det lige sådan men jeg kan bare ikke sove i samme værelse som Lucas vi vækker sgu hinanden   Han har så sovet inde hos os de sidste 2 uger pga hans tænder vælter frem og det er så skyld i vågne nætter så det lidt nemmer og have ham ved siden af end inde på sit eget værelse. 

Du får lige et kæmpe krammer her fra.

Anmeld

23. september 2009

Sjl-msl-Mkl

Vil blot sige at det er flot det overehovedet er blevet gjort!
Og at Victor har godt af og sove selv, det udvikler ham jo meget.

Min datter sov selv fra hun var 5 mdr., idag er hun 14 mdr.

Anmeld

23. september 2009

Lone Jakobsen

åh bliver helt øm om hjertet når jeg læser dit indlæg.

jeg er en rigtig tudemor...og da min ældste søn startede i skole stod jeg også med tårer i øjnene.
så jeg forstår dig bare rigtigt godt....men forstår også godt hans far...og er sikker på at victor vil sove super fint på han værelse.

Anmeld

23. september 2009

Cris

Nå, men hvis du savner ham, så kan du altid tage ham tilbage. Han er stadig meget lille, synes jeg. Eller I kan putter ham i sin seng i jeres værelse, det er også en løsning. Det er det vi gør, vi har kun et værelse men jeg synes, at det fungere ok at have ham i det samme værelse i hans seng. Det er i vores vestlige verden, hvor vi har "skabt" behovet for at børn skal have deres egne værelse. Og også første gangs forældre som altid synes, at deres børn er ældre og større end de engenlig er   Så bare rolig, hvis du savner ham er det ikke noget forkert at flytte ham tilbage. Han ville også savne jer og der kommer helt sikker nogle perioder, hvor han vil sove dårligere og have behov for jer.

Men I skal altig gøre, hvad der passer bedst til jer! Jeg ønsker jer dejlige drømme!

Anmeld

24. september 2009

malou

nutche skriver:

åh bliver helt øm om hjertet når jeg læser dit indlæg.

jeg er en rigtig tudemor...og da min ældste søn startede i skole stod jeg også med tårer i øjnene.
så jeg forstår dig bare rigtigt godt....men forstår også godt hans far...og er sikker på at victor vil sove super fint på han værelse.

Årh... jamen det var en lidt underlig nat... men det gik jo rigtig fint. jeg lå jo nærmest ovenpå baby alarmen  Tror kl var ca. 04 da han vågnede og var ked så hentede jeg ham med det samme og puttede ham ind under min varme dyne... sådan ligger vi tit og putter i ske... men imorges var det bare EKSTRA dejligt at dufte til ham mens han lå der og godtede sig Åh... er livet med vores børn ikke bare fantastisk

knus malou

Anmeld

24. september 2009

malou

DatterMalou skriver:

Vil blot sige at det er flot det overehovedet er blevet gjort!
Og at Victor har godt af og sove selv, det udvikler ham jo meget.

Min datter sov selv fra hun var 5 mdr., idag er hun 14 mdr.

Ja det var nok påtide... men jeg har nydt at have ham ved siden af hele tiden.. men du har nok ret i at det er vigtigt for han udvikling... det gik også rigtig fint....og både mor og søn har det efter omstændigheder rigtig godt idag... haha

knus til dig

Anmeld

24. september 2009

Sweet1978

Bestemt på tide men ikke desto mindre altid følelses ladet kan sagtens forstå dig, men du kommer over det og det bliver kun sværere og mere langtrukkent for både dig og Victor at vænne sig til hvis du "bliver svag" så snart manden kører det vil forvirre Victor hvad må jeg?? Og hvis han reagerer på flytningen med gråd når han skal sove vil han græde meget længere tid flere dage fordi han tror han kan overtale Jer/dig - "Nogen gange får jeg jo lov"

Kan du følge mig, med børn skal man være konsekvent.. Det er det sundeste for både mor og barn i det lange løb. Så må du hygge og putte med ham andre stedet i løbet af dagen ALT det du lyster men ikke i soveværelset...

Nadia røg for sig selv da hun var 3 mdr og Danielle har haft sit eget værelse fra dag et og de er ikke i tvivl om min kærlighed de får den på mange andre måder...

Anmeld

24. september 2009

Na-Wi

malou skriver:

Snøft ja som overskriften siger.... så overgav jeg mig min mands plagning idag og rykkede Victor´s fine hvide Juno-seng ind på hans eget værelse.... suk.. ja han er 10 md så jeg ved jo godt mange vil sige... "nå det var da egentlig også påtide" smiler. Men lille Victor´s moar her har altså NYDT at have ham liiige ved siden af... nydt at høre hans små suk, lidt hosten og hans vejrtrækning hele natten... så det bliver vildt mærkeligt at blot skulle kigge på skærmen på baby alarmen for at se til ham.....- vræl... EJ JEG SYNES DET ER MEGA HÅRDT. kunne sagtens få en masse tårer ned af kinderne nu... og forstår ikke lige helt at de 10 md er gået SÅ stærkt.

Forstår jo godt Dennis (Victor´s far) at han gerne vil have vores soveværelse for os selv.... og når han kører kl.05 kan jeg jo altid hente victor ind i sengen...

Nå ville bare lige have lidt luft... fordi det er sgu svært at se den tomme plads ved siden af min seng......

knus malou

Hehe hvor er du sød louise Dig og skønne Victor  skal nok klarer den, i er jo begge nogle stærke mennesker

Knus fra Nanna
(som er blevet gammel i dag )

Anmeld

24. september 2009

Diana...

Hey søde 

Hvordan er dagen natten gået 

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.