Nøj hvor fantastiskt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2016

Mo9ca

Mor8320 skriver:

Jeg er 5+1 i dag. Stadigvæk meget lidt, men min læge sagde, at det var meget positivt at jeg kunne teste positiv så tidligt som jeg gjorde (3+4), det tydede på et sundt og stærkt foster mente hun. Plus at g-testene har udviklet sig jo længere tid der er gået. Det gjorde de ikke de to sidste gange. 

Det lyder skønt at det ser ud som det skal hos jeres lille liv derinde. Kan lige forestille mig den glæde I må have følt da I fik beskeden. Hvor kunne det være vidunderligt med en sund og rask baby sidst på efteråret

Nej det passer da ikke at jeg kun var 5+1 i går. Jeg er 6+2 i dag. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2016

Yoggibear

Mor8320 skriver:

Ja det er en skøn læge jeg har. Min følelse af denne graviditet er også anderledes positiv, ikke at det ikke kan gå galt, men min fornemmelse er bedre denne gang. 

Jeg tror sgu også jeg kommer til at tude når jeg ser den lille spunk på skærmen. Jeg skal til ts på fredag. Så må vi se hvad den siger. På det tidspunkt er jeg 7+0 henne. Bare jeg har nogle gode nyheder at fortælle til den tid

De hænger jo ikke på træerne. Det er rart når de lytter. Vi er blevet  tilknyttet en gruppe for skrøbelige gravide grundet vores historik, hvilket jeg er glad for pt. 

Dejligt med en god fornemmelse . Du har jo også noget at sammenligne med. Hvordan tager manden det?

det forstår jeg godt. Uhhhhh, hvor spændende. Glæder mig til at høre hvordan det går, men jeg er sikker på du kommer med fantastiske nyheder. Jeg vil vente spændt 

Anmeld Citér

11. februar 2016

Risse

Yoggibear skriver:

Manden og jeg har i dag været til tidlig scanning på fertilitetsklinikken.

Jeg har vendt og drejet mig hele natten af nervøsitet. 

Personlaet derude har bare været fantastiske. De hepper på en på sidelinjen og de bliver virkelig glade på ens veje.

Det var fedt at se det lille væsen.  Og hjertet slå. Helt surrealistisk. Hun fik også prikket lidt til den så den fik vinket med lufferne. 

Ønsker alle god vind og en fantastisk dag.

Hejsa og kæmpe tillykke med graviditeten!

Vi har også været igennem ivf isci (mener jeg det hedder?) på OUH, hvor var i henne? 

Det er simpelthen så vildt at se den lille første gang med hjertet der slår   Vores bebs spjættede endda lige da hun var i gang med at fortælle hvad vi så på - 'se den vinker til jer', udbrød hun! Det var simpelthen så vildt!

Men rart at have en med-behandlingspige i gruppen, som forstår den ekstra nervøsitet

Anmeld Citér

13. februar 2016

Yoggibear

Risse skriver:

Hejsa og kæmpe tillykke med graviditeten!

Vi har også været igennem ivf isci (mener jeg det hedder?) på OUH, hvor var i henne? 

Det er simpelthen så vildt at se den lille første gang med hjertet der slår   Vores bebs spjættede endda lige da hun var i gang med at fortælle hvad vi så på - 'se den vinker til jer', udbrød hun! Det var simpelthen så vildt!

Men rart at have en med-behandlingspige i gruppen, som forstår den ekstra nervøsitet

Tak skal du have og i lige måde 

icsi er så vidt jeg husker microinsemination... Er det det? Jamen vi er/ var tilknyttet Hvidovre. 

Ja hold da ferie. Jeg tudede bagefter fordi det var så smukt.  Kæresten sagde at det kunne godt være men kun troede magi var noget man fandt i eventyrbøgerne men det der var ægte magi. Gætter også på det er den retning, I havde det? 

Jamen helt sikkert i lige måde. Hvor langt er du henne?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.