Nøj hvor fantastiskt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

830 visninger
13 svar
3 synes godt om
3. februar 2016

Yoggibear

Manden og jeg har i dag været til tidlig scanning på fertilitetsklinikken.

Jeg har vendt og drejet mig hele natten af nervøsitet. 

Personlaet derude har bare været fantastiske. De hepper på en på sidelinjen og de bliver virkelig glade på ens veje.

Det var fedt at se det lille væsen.  Og hjertet slå. Helt surrealistisk. Hun fik også prikket lidt til den så den fik vinket med lufferne. 

Ønsker alle god vind og en fantastisk dag.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2016

Mo9ca

Yoggibear skriver:

Manden og jeg har i dag været til tidlig scanning på fertilitetsklinikken.

Jeg har vendt og drejet mig hele natten af nervøsitet. 

Personlaet derude har bare været fantastiske. De hepper på en på sidelinjen og de bliver virkelig glade på ens veje.

Det var fedt at se det lille væsen.  Og hjertet slå. Helt surrealistisk. Hun fik også prikket lidt til den så den fik vinket med lufferne. 

Ønsker alle god vind og en fantastisk dag.

Så skønt for jer. Har I været igennem fertilitetsprojekt? 

Mvh. M

Anmeld Citér

4. februar 2016

Yoggibear

Mor8320 skriver:

Så skønt for jer. Har I været igennem fertilitetsprojekt? 

Mvh. M

Tak skal du have. Ja, vi har været igennem IVF.

Hvad med dig?

Anmeld Citér

4. februar 2016

Mo9ca

Yoggibear skriver:

Tak skal du have. Ja, vi har været igennem IVF.

Hvad med dig?

Nej det har jeg ikke men jeg har to sunde og raske børn men i mellem den sidste og denne graviditet har jeg haft to sa'er

Anmeld Citér

5. februar 2016

Yoggibear

Mor8320 skriver:

Nej det har jeg ikke men jeg har to sunde og raske børn men i mellem den sidste og denne graviditet har jeg haft to sa'er

Rigtig glad for at du har to sunde og raske børn �� men øv øv øv med de to sa.

Jeg har har tre gul. Den ene faldt ud af sig selv og de to sidste har sprunget begge æggeleder. ��hvilket jo betyder Ingen børn på økologiskvis 

Anmeld Citér

6. februar 2016

Mo9ca

Yoggibear skriver:

Rigtig glad for at du har to sunde og raske børn �� men øv øv øv med de to sa.

Jeg har har tre gul. Den ene faldt ud af sig selv og de to sidste har sprunget begge æggeleder. ��hvilket jo betyder Ingen børn på økologiskvis 

Tænk at guldet skal være SÅ svært at opnå. Har du ikke været ved skanning for at se om det er en sund graviditet denne gang?

For mit vedkommende var det et chok at opleve en sa. Det gik jo så nemt og uproblematisk med de to første, så der var langt ned med specielt den første sa

så jeg krydser hvad der krydses kan denne gang.

Anmeld Citér

6. februar 2016

Yoggibear

Mor8320 skriver:

Tænk at guldet skal være SÅ svært at opnå. Har du ikke været ved skanning for at se om det er en sund graviditet denne gang?

For mit vedkommende var det et chok at opleve en sa. Det gik jo så nemt og uproblematisk med de to første, så der var langt ned med specielt den første sa

så jeg krydser hvad der krydses kan denne gang.

Ja, det kan jeg godt være enig med dig i. Jeg bliver også irriteret når folk siger men alle kan jo blive gravide. Det er ingen kunst .

Jo, det var der vi var i onsdags. Det var en " tidlig" scanning. Men jo den er den størrelse den burde være, hjertet slår, har en fin blomme sæk, den sidder det rigtige sted og alt ser pt ud som det skal. Så vi krydser fingr for at det fortsætter med at blive sådan. 

Det kan jeg da helt forståeligt. Det må da have været et chock.Håber også den er der denne gang. Hvor langt er du nu?

Anmeld Citér

6. februar 2016

Mo9ca

Yoggibear skriver:

Ja, det kan jeg godt være enig med dig i. Jeg bliver også irriteret når folk siger men alle kan jo blive gravide. Det er ingen kunst .

Jo, det var der vi var i onsdags. Det var en " tidlig" scanning. Men jo den er den størrelse den burde være, hjertet slår, har en fin blomme sæk, den sidder det rigtige sted og alt ser pt ud som det skal. Så vi krydser fingr for at det fortsætter med at blive sådan. 

Det kan jeg da helt forståeligt. Det må da have været et chock.Håber også den er der denne gang. Hvor langt er du nu?

Jeg er 5+1 i dag. Stadigvæk meget lidt, men min læge sagde, at det var meget positivt at jeg kunne teste positiv så tidligt som jeg gjorde (3+4), det tydede på et sundt og stærkt foster mente hun. Plus at g-testene har udviklet sig jo længere tid der er gået. Det gjorde de ikke de to sidste gange. 

Det lyder skønt at det ser ud som det skal hos jeres lille liv derinde. Kan lige forestille mig den glæde I må have følt da I fik beskeden. Hvor kunne det være vidunderligt med en sund og rask baby sidst på efteråret

Anmeld Citér

7. februar 2016

Yoggibear

Mor8320 skriver:

Jeg er 5+1 i dag. Stadigvæk meget lidt, men min læge sagde, at det var meget positivt at jeg kunne teste positiv så tidligt som jeg gjorde (3+4), det tydede på et sundt og stærkt foster mente hun. Plus at g-testene har udviklet sig jo længere tid der er gået. Det gjorde de ikke de to sidste gange. 

Det lyder skønt at det ser ud som det skal hos jeres lille liv derinde. Kan lige forestille mig den glæde I må have følt da I fik beskeden. Hvor kunne det være vidunderligt med en sund og rask baby sidst på efteråret

Men så er du da halvvejs. Kan dog godt forstå at den første tid her er den svære at komme igennem, taget dine oplevelser i betragtning. Vi har også været bekymret men det hjalp og se det. Kæresten holder meget på at lægen sagde at risikoen nu var minimale. Jeg er 10+ 0 i dag.  

Hvor er det skønt at høre at din læge støtter på den måde. Jeg sætter mine penge på at hun har ret og denne gang er deg jeres tur. 

Ja jeg tudede. 

Anmeld Citér

7. februar 2016

Mo9ca

Yoggibear skriver:

Men så er du da halvvejs. Kan dog godt forstå at den første tid her er den svære at komme igennem, taget dine oplevelser i betragtning. Vi har også været bekymret men det hjalp og se det. Kæresten holder meget på at lægen sagde at risikoen nu var minimale. Jeg er 10+ 0 i dag.  

Hvor er det skønt at høre at din læge støtter på den måde. Jeg sætter mine penge på at hun har ret og denne gang er deg jeres tur. 

Ja jeg tudede. 

Ja det er en skøn læge jeg har. Min følelse af denne graviditet er også anderledes positiv, ikke at det ikke kan gå galt, men min fornemmelse er bedre denne gang. 

Jeg tror sgu også jeg kommer til at tude når jeg ser den lille spunk på skærmen. Jeg skal til ts på fredag. Så må vi se hvad den siger. På det tidspunkt er jeg 7+0 henne. Bare jeg har nogle gode nyheder at fortælle til den tid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.