Samson is in da house...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. september 2009

Helle30

Pyhh - så er roen forbi. Jeg havde 2 børn, der sov igennem og var nogenlunde rolige og almindelige i løbet af dagen.
Nu har jeg/vi så fået en lille ny, der med sikkerhed har fordel af en mor å¨barsel...

Wow mand.. Han vil bare være SAMMEN... men jeg elsker ham, og der er altid plads til én mere - ik?

- Helle
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Mie A

selvom jeg slet ikke er hundemenneske - så får det sidste billede alligevel mig til at smelte helt 

Anmeld

23. september 2009

Siber

nøj han er sød. Ja der er altid plads til en til!

Knus Siber

Anmeld

23. september 2009

Monica

Hvor er han bare død... Helle, nu er du mor til 3...

Moni

Anmeld

23. september 2009

Lise

Monica skriver:

Hvor er han bare død... Helle, nu er du mor til 3...

Moni

Er sikker på at det var en fejl, men lidt uheldigt ordvalg

Men JA, han er da bare for nuser!!!  Elsker hundehvalpe - gad bare godt jeg også var sådan en der elskede at passe dem også....

Anmeld

24. september 2009

Helle30

Tak tak tøser. Men pyhh - det er sgu næsten værre end at få en baby. Han er bare PÅ hele tiden, og så sover han lige en halv time og så max på igen.
Niels har holdt fri i dag for at få synet en traktor og min bil, og så sagde jeg til ham (i sjov) i morges på badeværelset, at han kunne edderm... godt tage en barselsdag på Samson i morgen, for jeg havde haft en forfærdelig nat, og det var ikke pga. pigerne´. Tænk! han fattede den sgu, og måske bliver han hjemme i morgen også. Det kan han jo frit gøre uden at bede om lov, fordi han er selvstændig - men så tjener han jo heller ingen penge.
Nå, men jeg smider mig selv i seng, så snart det kan lade sig gøre. Er helt busted af den lile søde hund...
- Helle

Anmeld

24. september 2009

Astrid P

Åhr, hvor er han sød Helle... Sikke nogle skønne billeder.
Og selvom det bestemt lyder hårdt, så glæder jeg mig nu endnu mere til, at vi får vores lille hundebasse hjem!

KH Astrid

Anmeld

24. september 2009

Tynen

Ååååårh!!!! Hvor er han bare skøn!!!!

Anmeld

24. september 2009

Marco2

Ja, han er da viiildt dejlig.

Ag

Anmeld

24. september 2009

ivfmarie

Åhhhh... se her er noget der kan gøre mig skruk.. Jeg vil ha eeen til!

Christ hvor er han lækker.. Jeg fatter ikke at det kun er et år siden at vi havde sådan en lille rullepølse til at bide os i hælene og tygge i vores hår.. Arhhhh SAAAVner duften af hundhvalpe maveskind!

Tillykke med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.