Stoppe med body. Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2016

FruK

Ved 2 år. Der ville vuggestuen ikke længere have body på dem, så der skiftede vi alle til undertøj, efterhånden som de blev for små.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2016

Kay

Det var lidt efter hun blev 1,5 år da hun gerne ville tisse på toilettet, så har boder i 86 men ingen i 92 ☺

Ca der omkring gik vi også væk fra natdragter og over til todelt nattøj

Anmeld Citér

31. januar 2016

GrønStjerne

Vi stoppede omkring 2,5/3 år med vores de store børn. De er begge ret lange, og på det tidspunkt var de i str. 104 i bodyer. Det var stort set umuligt at opdrive, så derfor skiftede vi.
Men det var tidsmæssigt lidt før de begyndte på wc træningen..

Anmeld Citér

31. januar 2016

Babilooo

Jeg har en dreng der lige er fyldt 2 ... Og han bruger 104+ så det er næsten umuligt med body. 

Jeg vil sige ved pottetræning eller når de ikke kan opdrives i størrelsen - hvad af det der kommer først

Anmeld Citér

31. januar 2016

lineog4

Da de holdt op med at bruge ble, dvs for den ældste da hun var 2 år og 4 mnd, den mellemste lidt over 3, den yngste lige lidt før han blev 2. Hvad størrelse de var i kan jeg ikke huske - men den mellemste der var det svært at finde bodyer der passede, men var bare nemmere når man brugte ble at det ikke var todelt 

Anmeld Citér

31. januar 2016

Sedigfor

Nu er min datter kun ni mdr men regner med indtil hun ikke bruger ble længere, og da min datter stadig bruger str 62/68 i body regner jeg os med at kunne finde bodyer til hende til den tid, ellers må jeg jo købe undertøj til hende (: 

Anmeld Citér

31. januar 2016

MinPrins

Str 92... da det var besværligt at få på...

Anmeld Citér

31. januar 2016

Tøs85

MorTilMalou skriver:

Hvornår stoppede i med at bruge bodystocking til jeres børn? Da i nåede en bestemt str eller alder? 

Vi er ikke helt stoppet endnu selvom vores søn er over 3 år, men tænker at så længe han bruger ble kan han bruge body..

Anmeld Citér

31. januar 2016

Christabelle

Min datter på 2 år og 3 mdr starter i børnehave (småbørnsgruppe) i morgen og der ser de helst de har todelt undertøj på. Vi skifter det dog ikke ud før hun skifter str næste gang, hvilket de er helt indforstået med.

Anmeld Citér

31. januar 2016

FruHolm <3

MorTilMalou skriver:

Hvornår stoppede i med at bruge bodystocking til jeres børn? Da i nåede en bestemt str eller alder? 

Har krydset 1,5 år af , min søn var 15-16 måneder da han skiftede helt over til boxershorts og undertrøje , startede da han blev 1 år fordi han var i str 98 i tøj 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.