Stoppe med body. Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår stoppede i?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

9.673 visninger
22 svar
2 synes godt om
31. januar 2016

M'sMor

Hvornår stoppede i med at bruge bodystocking til jeres børn? Da i nåede en bestemt str eller alder? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2016

serinasmor

MorTilMalou skriver:

Hvornår stoppede i med at bruge bodystocking til jeres børn? Da i nåede en bestemt str eller alder? 

Jeg kan Ikke huske alderen - kun at det var stort set umuligt at købe bodyer i str 98 .. Men at det også var et naturligt skift til at starte med at prøve toiletter  

Anmeld Citér

31. januar 2016

Mortiltrepiger

Efter str 92-98

Anmeld Citér

31. januar 2016

Carina:-)

Når bleen røg. Omkring str 92

Anmeld Citér

31. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
MorTilMalou skriver:

Jeg har stemt 2 år, da jeg regner med at det bliver der omkring. I hvert fald når hun skal op i str 98 og skal til at pottetrænes. 2-2½ år ca.

Anmeld Citér

31. januar 2016

Karina84

Vi har lige kasseret næsten alle bodyerne og bruger nu kun undertøj, hun er i str.98 og bliver 3 til april. Med storebror mener jeg at det var endnu før, der havde vi undertøj ned i størrelse 86 mener jeg, og det var et stykke tid før han blev 3 år. 

Det havde intet med ble-stop at gøre 

Anmeld Citér

31. januar 2016

2babygirls

MorTilMalou skriver:

Da den store nåede str 98 købte jeg undertøj,  den lille stoppede med bodyer i str 92 da hun blev ble fri før 

Anmeld Citér

31. januar 2016

Mor1986

MorTilMalou skriver:

Jeg hat sagt 3 for vores havde Body på op i str 92. Da hun begyndte at gå på wc gik vi over til undertøj

Anmeld Citér

31. januar 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vores datter er halvandet år nu. Vi bruger kun nogle få stykker. Ellers bruger vi almindelige bluser. Det har vi kørt med i efterhånden en del måneder. 

Hun har (næsten) altid en undertrøje på fra joha i uld/silke. Strømpebukser opover så de fikserer undertrøjen. Derudover har hun bukser og bluse eller kjole.  

Hverken os herhjemme eller hendes dagplejemor savner dem. 

Grunden til at vi stadig har nogle er at jeg blandt andet elsker dem fra joha i uld/silke, så der har vi nogle stykker. Og så har vi to fra hummel købt på tilbud for over et år tilbage, der vidste jeg ikke at de efterhånden ikke var nødvendige at have.

desuden er hun allerede i 98 og body'er er efterhånden ikke så nemme at finde 

Anmeld Citér

31. januar 2016

Rockertand

Str 98, det vil sige et sted mellem 1,5 og 2 år ( har store unger).

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.