Jubiiiiii 3 positive

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2016

zandra

Mor8320 skriver:

Fingre for dig. Pøj pøj med det.

Mvh. M

Nå men en opdatering efter sygehuset  de kunne intet se endnu hverken inden i eller udenfor. Så tror måske

jeg er en uge kortere henne end beregnet. Fik taget hcg blodprøve igen og den var fordoblet fra 145-465. Jeg har i weekenden haft meget ømme bryster og smerterne er hverken værre eller mindre og ingen blødning�� Skal til scanning igen den 22 hvor de håber på at kan se noget. Men tænker at måske at bestille tid til næste uge selv for at få svar lidt tidligere vente tiden er godt nok styg ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2016

Mo9ca

zandra skriver:

Nå men en opdatering efter sygehuset  de kunne intet se endnu hverken inden i eller udenfor. Så tror måske

jeg er en uge kortere henne end beregnet. Fik taget hcg blodprøve igen og den var fordoblet fra 145-465. Jeg har i weekenden haft meget ømme bryster og smerterne er hverken værre eller mindre og ingen blødning�� Skal til scanning igen den 22 hvor de håber på at kan se noget. Men tænker at måske at bestille tid til næste uge selv for at få svar lidt tidligere vente tiden er godt nok styg ��

Åh det var da positivt at hCG tallet er stigende

Har din cyklus været svingende, siden du blev sat en uge tilbage i gestationsalder?

Anmeld Citér

7. februar 2016

zandra

Mor8320 skriver:

Åh det var da positivt at hCG tallet er stigende

Har din cyklus været svingende, siden du blev sat en uge tilbage i gestationsalder?

Nej men den havde rykket sig et par dage og troede jeg havde en cyklus på 26-28 dage men viser sig at det er 32 dage i stedet for hehe. Men skal love for brysterne er ømme Idag og her i weekenden det tager jeg som et godt tegn indtil videre  så jeg har regnet på det med de 32

dage istedet for 26-28 så skulle jeg være 4+6 henne Idag 

Anmeld Citér

13. februar 2016

zandra

Et stk opdatering har betalt for en scanning Idag 5+5 og der var en fin blommesæk og den sad hvor den skulle ❤️ Skal til scanning igen den 22 på sygehuset så der er jeg ca 7 uger henne og kan håbe at de hjerte blink også 

Anmeld Citér

22. februar 2016

zandra

Så er der endnu en opdatering har været til scanning Idag og der var en lille bitte spunk og et fint lille hjerte der hamrede derud af ❤️❤️ Så nu er der der kun 5-6 uger tilbage inden de 12 uger er over 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.