Jubiiiiii 3 positive

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.026 visninger
14 svar
4 synes godt om
31. januar 2016

zandra

heh allesammen vil da lige dele min glæde med jer tog igår 2 test (valmed) som

viste svagt positive �� Og igen her til morgen tog jeg en clearblue og jaaaa den er god nok. Så har nu nr 4 lige spire i maven ❤️

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2016

Mo9ca

zandra skriver:

viste svagt positive �� Og igen her til morgen tog jeg en clearblue og jaaaa den er god nok. Så har nu nr 4 lige spire i maven ❤️

Tillykke og velkommen til. Hvor langt er du henne?

Mvh. M

Anmeld Citér

31. januar 2016

Yoggibear

zandra skriver:

Tillykke og velkommen til 

Anmeld Citér

2. februar 2016

zandra

Mor8320 skriver:

Tillykke og velkommen til. Hvor langt er du henne?

Mvh. M

Jeg er kun 4+5 henne så ret nyt endnu men på grund af smerter i venstre side �� Har jeg Idag fået taget en blodprøve der skal vise mit hcg tal håber det ligger som det skal og mange tak 

Anmeld Citér

2. februar 2016

zandra

Yoggibear skriver:

Tillykke og velkommen til 

Tusinde tak 

Anmeld Citér

2. februar 2016

Mo9ca

zandra skriver:

Jeg er kun 4+5 henne så ret nyt endnu men på grund af smerter i venstre side �� Har jeg Idag fået taget en blodprøve der skal vise mit hcg tal håber det ligger som det skal og mange tak 

For at det går som det skal for dig og den lille spire. Du må meget gerne skrive hvad resultatet blev.

Knus M

Anmeld Citér

3. februar 2016

zandra

Mor8320 skriver:

For at det går som det skal for dig og den lille spire. Du må meget gerne skrive hvad resultatet blev.

Knus M

Mit hcg ligger pt på 145 og skal ifølge tabel ligge mellem 100-5000 så det er lidt lavt. Skal ringe til lægen igen kl 10 Idag også håber jeg dælme de sender mig til en tidlig scanning for det er jo ikke til at holde ud 

Anmeld Citér

3. februar 2016

Mo9ca

zandra skriver:

Mit hcg ligger pt på 145 og skal ifølge tabel ligge mellem 100-5000 så det er lidt lavt. Skal ringe til lægen igen kl 10 Idag også håber jeg dælme de sender mig til en tidlig scanning for det er jo ikke til at holde ud 

Føler så meget med dig. Ventetiden til uge tolv er uudholdelig. Derfor har jeg bestilt en ts ved udgangen af uge 7. Pøj, pøj med det.

Anmeld Citér

4. februar 2016

zandra

opdatering. Jeg skal til scanning på sygehuset idag kl 14 for at se om den bette er hvor den skal. forhåbentlig er den det tror ikke jeg ville kunne klare andet lige pt. jeg skriver en ny opdatering når jeg er kommet hjem.

Anmeld Citér

4. februar 2016

Mo9ca

zandra skriver:

opdatering. Jeg skal til scanning på sygehuset idag kl 14 for at se om den bette er hvor den skal. forhåbentlig er den det tror ikke jeg ville kunne klare andet lige pt. jeg skriver en ny opdatering når jeg er kommet hjem.

Fingre for dig. Pøj pøj med det.

Mvh. M

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.