Vugge eller hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2016

Mor1986

LiLyKa skriver:

Der findes forskellige stativer til liften, måske det var en løsning. Evt ku man selv sætte hjul på 

Men liften vil han ret hurtig vokse ud af. Vores datter var 2 mdr da den blev for lille. Og så ville han allerede skulle ind på eget værelse der. Det synes jeg er tidligt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2016

Lililili

Mor1986 skriver:

Men liften vil han ret hurtig vokse ud af. Vores datter var 2 mdr da den blev for lille. Og så ville han allerede skulle ind på eget værelse der. Det synes jeg er tidligt. 

Begge vores drenge har ligget i liften til ca 6 mdr. Det er store drenge vi har. ( vejede 3764 og 4445 ved fødsel) tit kan børn godt lide at pladsen er lidt trang ( ikke alle børn), da det minder om mors mave. Anyway, så det bare en ide, håber i finder den rette løsning for jer 

Anmeld Citér

30. januar 2016

Mor1986

LiLyKa skriver:

Begge vores drenge har ligget i liften til ca 6 mdr. Det er store drenge vi har. ( vejede 3764 og 4445 ved fødsel) tit kan børn godt lide at pladsen er lidt trang ( ikke alle børn), da det minder om mors mave. Anyway, så det bare en ide, håber i finder den rette løsning for jer 

Vores blev for lang til den. Og sov meget uroligt når hun lå der i. Så det hjalp meget da hun kom ud af den. Lillebror kan selvfølgelig vokse anderledes, men vil så nødig ud efter to mdr og lede igen

Anmeld Citér

30. januar 2016

migxher

Er det slet ikke muligt at skabe noget mere plads i soveværelset, så der er plads til en tremmeseng?
evt droppe sengebord hvis i har sådan en ved siden af sengen. 
Eller stille tremmesengen i fodenden?
Der hvor vi boede før(vi er nu flyttet i størrer lejlighed) havde vi intet sengebord fordi der så ikke var plads til tremmeseng. Der var virkelig trangt i soveværelset!

Anmeld Citér

30. januar 2016

Mor1986

migxher skriver:

Er det slet ikke muligt at skabe noget mere plads i soveværelset, så der er plads til en tremmeseng?
evt droppe sengebord hvis i har sådan en ved siden af sengen. 
Eller stille tremmesengen i fodenden?
Der hvor vi boede før(vi er nu flyttet i størrer lejlighed) havde vi intet sengebord fordi der så ikke var plads til tremmeseng. Der var virkelig trangt i soveværelset!

Desværre ikke nej. Da den store sov i tremme sengen ved os var sengen rykket helt over til det ene skab og ingen af os kunne komme ud af sengen med mindre vi kravlede ned i fod enden. Og så kunne vi ikke komme i skabet. Stiller vi den i fodenden kan jeh ikke komme ud men vi kan heller ikke komme i det skab der står der. Og vi har ikke nogen senge borde. Så ikke noget der kan fjernes for at skabe plads. Og skabene kan ikke stå anderledes. Og ej heller flyttes nu. Så vi er meget låst. Så den eneste løsning er en mindre seng indtil han skal i tremmesengen 

Anmeld Citér

30. januar 2016

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Vi har en Ida vugge - som har været min fra da jeg var en lille baby 

Anmeld Citér

30. januar 2016

Mor1986

Problembarnet skriver:

Vi har en Ida vugge - som har været min fra da jeg var en lille baby 

Ej hvor hyggeligt. Der er altså noget særligt over noget mam har fra ens barndom 

Anmeld Citér

31. januar 2016

S*DD

Mor1986 skriver:

vi skal have en vugge eller noget i stil med en bed side crib. Tremmesengen er simpelthen for stor til a have ved siden af sengen. Jeg er helt vild med dem der kan hænge, men vores loft kan ikke holde til det. Så nu må vi på jagt efter andet. Hvad kan i anbefale? Hvis det er en vugge af en art kunne vi godt tænke os der vat hjul på

Jeg vil så sige bedside crib! Vi bruger slet ikke vores vugge. Her sover hun i sengen. Så den står bare. 

Anmeld Citér

31. januar 2016

mor88

vi skal have en vugge eller noget i stil med en bed side crib. Tremmesengen er simpelthen for stor til a have ved siden af sengen. Jeg er helt vild med dem der kan hænge, men vores loft kan ikke holde til det. Så nu må vi på jagt efter andet. Hvad kan i anbefale? Hvis det er en vugge af en art kunne vi godt tænke os der vat hjul på

Vi har den her fra Ønskebørn, og er super glade for den, og så er den endda med hjul

http://www.onskeborn.dk/webshop/møbler/senge/babysenge---vugger/bino-vugge,-babynest,-inkl.-hjul

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

31. januar 2016

Mor1986

S*DD skriver:

Jeg vil så sige bedside crib! Vi bruger slet ikke vores vugge. Her sover hun i sengen. Så den står bare. 

Og den er også okay i højden? Vores senge er nemlig lidt høje

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.