Vugge eller hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.649 visninger
21 svar
2 synes godt om
30. januar 2016

Mor1986

vi skal have en vugge eller noget i stil med en bed side crib. Tremmesengen er simpelthen for stor til a have ved siden af sengen. Jeg er helt vild med dem der kan hænge, men vores loft kan ikke holde til det. Så nu må vi på jagt efter andet. Hvad kan i anbefale? Hvis det er en vugge af en art kunne vi godt tænke os der vat hjul på

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mor1986 skriver:

vi skal have en vugge eller noget i stil med en bed side crib. Tremmesengen er simpelthen for stor til a have ved siden af sengen. Jeg er helt vild med dem der kan hænge, men vores loft kan ikke holde til det. Så nu må vi på jagt efter andet. Hvad kan i anbefale? Hvis det er en vugge af en art kunne vi godt tænke os der vat hjul på

Jeg ville nok vælge en bedside crib. Det gør amning (men også flaske-måltider) nemmere om natten. Jeg havde en gammel arve-vugge til min datter (moseskurv) og den blev brugt måske 2 gange.. Jeg brød mig ikke om at hun skulle være så langt væk fra mig, og nød at hun lå lige ved siden af mig og jeg bare skulle række en hånd ud for at nå hende. - Jeg havde dog ingen bedside crib, hun lå bare i sengen hos mig.

Anmeld Citér

30. januar 2016

migxher

Vi havde bare baby i sengen hos os de første par månede, inden han rykkede i tremmeseng sådan en bette en fylder jo ikke alverden alligevel. 

Anmeld Citér

30. januar 2016

Mor1986

MummiT skriver:

Jeg ville nok vælge en bedside crib. Det gør amning (men også flaske-måltider) nemmere om natten. Jeg havde en gammel arve-vugge til min datter (moseskurv) og den blev brugt måske 2 gange.. Jeg brød mig ikke om at hun skulle være så langt væk fra mig, og nød at hun lå lige ved siden af mig og jeg bare skulle række en hånd ud for at nå hende. - Jeg havde dog ingen bedside crib, hun lå bare i sengen hos mig.

Jeg ved jeg ikke skal amme. Det kørte ikke første gang. Og lysten til at prøve igen er der ikke. 

I var ikke trætte af den ikke kunne køre? 

Anmeld Citér

30. januar 2016

Mor1986

migxher skriver:

Vi havde bare baby i sengen hos os de første par månede, inden han rykkede i tremmeseng sådan en bette en fylder jo ikke alverden alligevel. 

Vi har en datter i forvejen, og hende skal der være plads til i sengen, så for at lillebror ikke bliver mast må vi hellere finde en anden løsning

Anmeld Citér

30. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mor1986 skriver:

Jeg ved jeg ikke skal amme. Det kørte ikke første gang. Og lysten til at prøve igen er der ikke. 

I var ikke trætte af den ikke kunne køre? 

Som skrevet havde jeg ikke selv bedside crib. Jeg havde hende bare liggende i min seng. Var/er alene med hende så der var masser af plads. Men nej, jeg var ikke spor træt af at der ikke var mulighed for at trille hende i søvn. Hun faldt oftest i søvn mens hun fik godnat-flaske, og så var der lige til at lægge hende i sengen. Jeg havde sådan en "baby-ramme" så hun ikke kunne trille ud af sengen

Anmeld Citér

30. januar 2016

Mor1986

MummiT skriver:

Som skrevet havde jeg ikke selv bedside crib. Jeg havde hende bare liggende i min seng. Var/er alene med hende så der var masser af plads. Men nej, jeg var ikke spor træt af at der ikke var mulighed for at trille hende i søvn. Hun faldt oftest i søvn mens hun fik godnat-flaske, og så var der lige til at lægge hende i sengen. Jeg havde sådan en "baby-ramme" så hun ikke kunne trille ud af sengen

Det var det du skrev

jeg tænker også lidt om man overhovedet vil få brug for det at den kan trille. For om dagen er det barnevognen og om natten skulle en flaske gerne kunne gøre udslaget. 

Anmeld Citér

30. januar 2016

Mullesmith

Mor1986 skriver:

Vi har en datter i forvejen, og hende skal der være plads til i sengen, så for at lillebror ikke bliver mast må vi hellere finde en anden løsning

Babynest 

Anmeld Citér

30. januar 2016

Lililili

Der findes forskellige stativer til liften, måske det var en løsning. Evt ku man selv sætte hjul på 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. januar 2016

Mor1986

Mullesmith skriver:

Babynest 

Vi ville simpelthen ikke kunne være i sengen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.