Om jeg kender det? Jeg er lige ved at tude over din beskrivelse af morfar og William

Kan godt forstå, det rørte dig.
Jeg tuder over alt. Er blevet forkølet og har noget så ondt af mig selv, fordi jeg oveni har så meget kvalme, men med 3 børn er det jo ikke muligt bare at smide det hele og gå i seng, så det kan jeg så tude lidt over. Så så jeg lige slutningen af sporløs i middags, og Bolt (som dig) i aftes - åh, den er så god. Og da jeg var ved lægen i mandags og de ikke havde tid til at tage den blodprøve, jeg skulle have taget, så stod jeg der med tårerne pressende på, så de blev helt befippede og hjalp mig alligevel. Iiiiiih, det er hele tiden. Lige meget om det er noget super godt, eller noget vildt sørgelig + alt det derimellem. Synes godt nok det er tideligt, at alle tegnene på grav. dukker op.
Så er der den manglende tålmodighed, trætheden (kunne sove heeeele dagen), alt virker uoverskueligt (nok pga. trætheden), den manglende trang til kage og slik (what???) og den pludselige trang til sandwich fra Nadias i Reberbansgade (som vi heldigvis kom forbi i dag, ellers er der dælme langt) osv.

Line - medlem af tudeklubben
Anmeld