onlyme skriver:
Hej D'Damer 
Jeg er nu ved at være ved min graviditets ende og jeg har taget hele 20kg på i denne 
Jeg har set en masse eksempler med de dersens waps men jeg ved nu helt ærligt ikke om jeg tror på det,.
Er der mon nogle af jer skønne forældre der ligger inde med information og evt har prøvet det selv ?
Knus en forhåbningsfuld moder 
jeg har været forhandler af "IT WORKS-WRAP". Du taber ikke fedt, du løsner affaldsstofferne der sidder rundt om dine fedtceller, og så med sund kost og motion kan du tabe dig hurtigere og i nogle tilfælde måske også mere. Men det er rigtigt, du kan blive flere centimeter mindre ved at bruge dem. jeg prøvede at smække en på maven, gik i seng og da jeg målte mig igen om morgnen var der forsvundet 7 cm afffaldsstoffer fra min mave...
man skal, efter man har wrappet, drikke 2,5-3 liter vand i døgnet de næste 72 timer. wrappens gele/creme der er trængt ind er aktiv og arbejder videre de næste 72 timer. så selvom du må måske kun er blevet 3 cm mindre der hvor du har wrappet, kan der ske mere de næste par dage. det er dog vigtigt man drikker, ellers skyller man ikke de affaldsstoffer som man frigøre væk/ud. de flytter sig bare til et andet sted
Anmeld
Citér