De der ,.-'waps'-.,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.256 visninger
14 svar
14 synes godt om
28. januar 2016

onlyme

Hej D'Damer

Jeg er nu ved at være ved min graviditets ende og jeg har taget hele 20kg på i denne 
Jeg har set en masse eksempler med de dersens waps men jeg ved nu helt ærligt ikke om jeg tror på det,.
Er der mon nogle af jer skønne forældre der ligger inde med information og evt har prøvet det selv ?

Knus en forhåbningsfuld moder

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2016

serinasmor

onlyme skriver:

Hej D'Damer

Jeg er nu ved at være ved min graviditets ende og jeg har taget hele 20kg på i denne 
Jeg har set en masse eksempler med de dersens waps men jeg ved nu helt ærligt ikke om jeg tror på det,.
Er der mon nogle af jer skønne forældre der ligger inde med information og evt har prøvet det selv ?

Hvad er det ?

Anmeld Citér

28. januar 2016

MomInTheMaking

onlyme skriver:

Hej D'Damer

Er du sikker på du ikke mener wraps? For så ved jeg hvad du snakker om. Har ikke selv erfaring med det, men har en bekendt der sværger til det og synes det virker.

Anmeld Citér

28. januar 2016

onlyme

LonglivetheQueen skriver:

Er du sikker på du ikke mener wraps? For så ved jeg hvad du snakker om. Har ikke selv erfaring med det, men har en bekendt der sværger til det og synes det virker.

Ja det er dem
Ak jeg hælder lidt til at prøve det når jeg har født D

Anmeld Citér

28. januar 2016

MomInTheMaking

onlyme skriver:

Ja det er dem
Ak jeg hælder lidt til at prøve det når jeg har født D

Jah, altså personligt ved jeg ikke hvor meget jeg tror på det. Jeg er nok en af dem der tænker at alt andet end motion og god kost ikke virker, men at de "lette" løsninger er der fordi folk gerne vil have at det skal være nemt og derfor afprøver dem. Det er sidder der jo nogen og profitere på.

Synes altså stadig min bekendte er lidt tyk, selv om hun dog påstår at det har virket. xD hehe

Anmeld Citér

28. januar 2016

Miti's mama

Har været besøgt af en sælger der lovede at strækmærker og maven ville svinde helt vildt i løbet af de næste to måneder. Men det gør det jo alligevel... Strækmærker falmer og maven kommer mere ind når livmoderen skrumper tilbage til retmæssig størrelse. 

Sagde nej tak - ville råde enhver anden til det samme. 

Anmeld Citér

28. januar 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

har prøvet uden resultat. Syntes ikke det virker.

Anmeld Citér

28. januar 2016

onlyme

LonglivetheQueen skriver:

Jah, altså personligt ved jeg ikke hvor meget jeg tror på det. Jeg er nok en af dem der tænker at alt andet end motion og god kost ikke virker, men at de "lette" løsninger er der fordi folk gerne vil have at det skal være nemt og derfor afprøver dem. Det er sidder der jo nogen og profitere på.

Synes altså stadig min bekendte er lidt tyk, selv om hun dog påstår at det har virket. xD hehe

Efter hvad jeg har forstået er de til at stramme huden op,. Jeg tabte mig 30 kg inden jeg blev gravid igen,. Så jeg har lidt løst til at sidde rundt omkring ;-)
Det ville jo være mirakkelmiddel hvis de hjælper ;-)
Er det ikke også noget man bruger mens man træner ?

Anmeld Citér

28. januar 2016

onlyme

hannetheis skriver:

har prøvet uden resultat. Syntes ikke det virker.

Hvor mange prøvede du ?

Anmeld Citér

28. januar 2016

MomInTheMaking

onlyme skriver:

Efter hvad jeg har forstået er de til at stramme huden op,. Jeg tabte mig 30 kg inden jeg blev gravid igen,. Så jeg har lidt løst til at sidde rundt omkring ;-)
Det ville jo være mirakkelmiddel hvis de hjælper ;-)
Er det ikke også noget man bruger mens man træner ?

Ja, altså jeg ved kun hvad hende jeg kender har fortalt mig og man skulle kunne tabe en masse centimeter ved det, om det er at tabe sig eller stramme op er ligegyldigt, tror egentlig stadig kun at det er kost og motion der kan give en et rigtigt resultat.

Hende jeg kender bruger det uden at træne eller lave om i sin kost og hvis det virker når man træner kan det i mine øjne egentlig lige så godt bare være træningens værk. tror mange bliver snydt af de her alternative løsninger fordi de så samtidig begynder at træne eller spise bedre.

MEN jeg synes da du skal prøve det og give en update. Er igang med at tabe mig og hvis det rent faktisk strammer op er det jo kun fantastisk.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.