OUH Odense vs. Svendborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2016

Soonmom

Englesang skriver:

Jamen ved at lukke Svendborg gør det da også bare nemmere at føde i Odense. Der er jo så meget plads  suk..

Så bliver alle andre bare sendt til Kolding nok - Synes Kolding er langt væk, især når det ikke engang er på vores egen ø, det er som om det er udlandet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2016

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar. 

Jeg blev spurgt ved lægen (jeg bor mellem begge byer) hun sagde som egentligt, du vil føde i Odense ikke? Og det var egentlig min tanke fordi jeg kender OUH. Men er så blevet i tvivl pga. jeg har fået fortalt at det er mere stille og roligt i Svendborg hvor det er hektisk i Odense.

Men er sat til Uge 30 - så det kommer også an på deres sommerferie. Men som standard hører jeg faktisk til Svendborg. Frygter bare at skulle blive længere end de 6 timer og så skal man køres fra Svendborg til Odense. Så det var lidt for at undgå dette også. 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Man kan godt ønske Odense hvis man bor uden for, men det er langt fra sikkert at man får sit ønske opfyldt. 

Hvis det var hip som hap ville jeg vælge Svendborg, da der altid er plads og er mindre gang i den i Odense.

hvis man skal føde i Odense og der ikke er plads bliver man enten sendt til svendborg eller Kolding. 

Jeg har ikke født endnu, så har ingen praksis erfaringer

Hvornår vil man få endeligt svar på om man får sit ønske om fødested opfyldt? 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Jeg har ikke født på Svendborg men har hørt mange positive oplevelser fra andre der har født der. 

Derimod fødte jeg den første på Odense. Det var desværre ikke en positiv oplevelse. Primært pga plads og personale mangel. 

De 2 andre har jeg født hjemme og det har været vidunderligt.

Anmeld Citér

28. januar 2016

firstimemom

Min veninde født i Svendborg, jeg har to der født i Odense og de har ikke været glade for det. De har lavet en masse småfejl, de lytter ikke rigtigt og så har de rigtig travlt, så man nemt kan føle sig overset. 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Flomse

Svendborg ligger øverst i en tilfredshedsundersøgelse om fødesteder�� 

Jeg fik planlagt kejsersnit der og de var SÅ søde��

Anmeld Citér

28. januar 2016

A-1995

Jeg har født 2 gange i Odense - fordi jeg intet valg havde. Kunne jeg selv vælge havde jeg født i Svendborg- har hørt rigtig meget godt ☺️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.