Personlighed til hjemmet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2016

Bshizzle

lineog4 skriver:

Nå ja og så har min bedre halvdel også fået sneget noget ind og det er oftest sort og har ledninger og ødelægger min hygge, rodede, retro, farvelade, kitch, barnlige stil. Men har måtte acceptere der jo også skal være plads til ham 

sådan en mand har jeg osse.. 

Jeg har dog valgt at gemme hans store subwoofer bag sofaen og bruge den som pyntebord med en blomst på   

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2016

Bshizzle

Vores personlige præ i hjemmet er billeder af vores børn div steder.. 

Og så elsker jeg når børnene har ting med hjem som jeg kan sætte frem. 

Ellers har vi en meget sort/hvid/grå/træ stil  

Jeg elsker pynte nips i vinduet samt div Lysestager mm. 

Min mand har så bare valgt at placere en kæmpe fladskærm i stuen med tilhørende lyd til  OG 2 stk kæmpe plastik træer fra Ikea  

Børnenes værelser er meget forskellige... 

Den mindste elsker farver (som matcher hans store brandbil seng).. Den ældste er til Sort og Hvid (og nu lidt NY stil blandt). 

Anmeld Citér

27. januar 2016

Mor i Aarhus

Anonym skriver:

Jeg synes vores hjem mangler personlighed. 

Hvad har i gjort for at give jeres hjem personlighed? 

Loppemarkeder/genbrug, julemarkeder på fx arkitektskolerne, designskolerne og kunstakademierne.

Små butikker med værksteder, hvor formgiveren ofte laver efter særlige ønsker.  

Hjemmelavede ting, både af mine børn, min mor og svigermor og mig selv. 

I mit hjem må det gerne kunne ses, hvem der bor her og at vi er levende mennesker, der sætter mærker, tegner på væggen og under sofabordet, dugen har et brændemærke efter en cigaret til min 30 års fødselsdag osv. 

Anmeld Citér

27. januar 2016

lineog4

Bshizzle skriver:

sådan en mand har jeg osse.. 

Jeg har dog valgt at gemme hans store subwoofer bag sofaen og bruge den som pyntebord med en blomst på   

Min bedre halvdel blev nød til at bygge min drøm så der var plads til hans printer for nægtede den skulle stå nærmest på spisebordet som pynt (kunne den sagtens have gjort i hans perspektiv), men så fik jeg mit og han sit 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. januar 2016

Bebsen

Min røde tråd er vist en turkis tråd - mit hjem er hyggeligt og afspejler nok at det kun er mig og et barn der bor her  Her er mange ting jeg selv har lavet, eller malet eller ændret på anden måde og så er her mange pynte ting min dreng har lavet 

Jeg har mere end én væg med billeder af venner og familie, og syns det er så hyggeligt 

Jeg har et stort mitch match af møbler fra div butikker og genbrug - mange af mine ting har jeg malet, og pinterest er genialt til at få ideer fra.

Jeg går selv i tanker om at lave om i farver og indretning i mit hus - mrn jeg er HELT tør for ideer 

I får lige et par hurtige screenshots fra mit krea album 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. januar 2016

Bshizzle

lineog4 skriver:

Min bedre halvdel blev nød til at bygge min drøm så der var plads til hans printer for nægtede den skulle stå nærmest på spisebordet som pynt (kunne den sagtens have gjort i hans perspektiv), men så fik jeg mit og han sit 

Ej hvor ser det hyggeligt ud det vinduehjørne!!  

Og vildt praktisk med opbevaring under! 

Jeg har sådan et kedeligt hjørne i stuen ved vinduet som jeg gerne ville ha lavet om, men min mand vil bare SLET ikke af med hans hvide læder stol  

Anmeld Citér

28. januar 2016

Anonym trådstarter

Tak for en masse inspiration 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.