Jeg synes vores hjem mangler personlighed.
Hvad har i gjort for at give jeres hjem personlighed? 
Vi holder os generelt fra masseproducerede/mainstream interiør. Altså.. køber IKKE det alle de andre har. Som pt. nok er HAY, Kähler, Boyesen osv. Det betyder dog ikke at vi intet af sådan noget har, der er da sneget sig både hay hænder/kasser, arhøj spøgelser og et par lyngbyvaser ind.
Derudover så har vi en masse liv i hjemmet i form af planter og kunsten på væggene er ikke fotograf familie billeder eller masseproduceret, men specielt udvalgt ud fra hvilke hverdags glimt med familie og venner jeg ønsker at mindes eller hvad vi finder smukt.
Vi har en del hjemmelavede ting, ophæng, tegninger og malerier.
Jeg bruger instagram, pinterest og selvfølgelig google til at finde frem til hvad jeg kan lide og hvordan jeg opnår det.
Der er også mange boligindretnings sider på facebook, men jeg synes dog meget det er den samme slags indretning der går igen i de grupper.
Håber det kunne bruges til noget.
Ps. Jeg siger på ingen måde at der er noget galt i at kunne lide og købe de ting jeg har nævnt som ting jeg ikke gør, jeg som person finder det blot upersonligt og ikke interessant, når man kun har sådanne ting i sit hjem, selv om det såmen godt kan se meget nydeligt ud.
Anmeld
Citér